TYSKIE ZERO
NIEBIESKIE TYSKIE
Naszym celem było mocne zaakcentowanie nowości, jaką było wprowadzane na rynek wiosną 2020 bezalkoholowe piwo Tyskie. Postawiliśmy na kolor niebieski – jako rodzący się wyróżnik całej kategorii 0,0%.
Ale Tyskie 0,0% to nie tylko opakowania i ekspozycje sprzedaży, to też część komunikacji „Przejdźmy na TY zera!”, w której główną rolę odgrywa ambasador marki Krzysztof Hołowczyc. Tu też pomagaliśmy wytworzyć elementy brandingowe i zasady posługiwania się tym szczególnym niebiesko czerwonym kodem.
W ten sposób dołożyliśmy własną cegiełkę do sukcesu, jakim było zdobycie srebrnego Effie w kategorii napoje alkoholowe. Przy budowaniu kampanii „Przejdźmy na TY zera!” dla Kompanii Piwowarskiej mieliśmy przyjemność współpracować z agencjami GONG, Zenith i Bardzo.
- Zakres:
- Brand design, Packaging design
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Brand Designer:
- Tanya Roslyak, Jacek Stankiewicz
- Project Manager:
- Matylda Tyszkiewicz
- DTP Designer:
- Jacek Stankiewicz
- Rok:
- 2020
- Sektor:
- Napoje
- Zakres:
- Brand design, Packaging design
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Brand Designer:
- Tanya Roslyak, Jacek Stankiewicz
- Project Manager:
- Matylda Tyszkiewicz
- DTP Designer:
- Jacek Stankiewicz
- Rok:
- 2020
- Sektor:
- Napoje