NC+ 2.0
Specyficzna sytuacja – rebranding rebrandingu. Trudna sytuacja PR-owa firmy powoduje konieczność przyspieszonej ewolucji świeżo wprowadzonego, a przez nas zaprojektowanego brandingu marki nc+.
Skutkiem naszych rekomendacji eksperckich, wewnętrzny zespół designerski nc+ dokonuje ewolucji on-screen’owego systemu wizualnego marki. Nie mając takich doświadczeń jak my, nam powierza się opracowanie działania upgrade'owanego systemu w realu, dotyczy to głównie sieci sklepów partnerskich nc+.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- 3D modeling & rendering:
- Sławek Barcz
- Klient:
- nc+
- Realizacja:
- 2014
- Sektor:
- media
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- 3D modeling & rendering:
- Sławek Barcz
- Klient:
- nc+
- Realizacja:
- 2014
- Sektor:
- media