SŁYNNE MR

Jak zmienić markę, której siłą jest niezmienność? 

Słynne MR to marka, którą wszyscy w Polsce znają. Swoją siłę czerpie z niezmienności, a przez to zaufania jakim obdarzają ją kolejne pokolenia konsumentów. Opakowanie produktu wymagało uwspółcześnienia, które miało pozostać niezauważone przez konsumentów.

Rozpoczęliśmy proces rebrandingu od ustalenia hierarchii ważności elementów i symboli na opakowaniu, w kolejnych krokach starając się o polepszenie ich jakości. Opakowanie zyskało więcej szlachetności i naturalności. Równocześnie, poszerzyliśmy język marki o nowe elementy, tworzące kompleksowy system identyfikacji wizualnej.

Zakres:
Packaging design, logo, ilustracja, system identyfikacji
Brand Designer:
Mateusz Piotrowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Project Manager:
Lucyna Zych
Klient:
ZT Kruszwica
Realizacja:
2019
Sektor:
Jedzenie i napoje
Zakres:
Packaging design, logo, ilustracja, system identyfikacji
Brand Designer:
Mateusz Piotrowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Project Manager:
Lucyna Zych
Klient:
ZT Kruszwica
Realizacja:
2019
Sektor:
Jedzenie i napoje

jedzenie i napoje