DELIKATESY CENTRUM
Delikatesy Centrum – czyli jak z GS-owskich sklepów i sklepików zrobić faktyczne delikatesy, proste i niedrogie. Inteligentna sieć sklepów na południu Polski (obecnie zdobywająca środek Polski i interesująco eksperymentująca z stacjami Orlen) oparta głównie o lokalnych „dobrych” dostawców wymagała uporządkowania i nadania osobowości odpowiedniej do swoich zalet.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor artystyczny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Michał Romański
- Klient:
- Delikatesy Centrum
- Realizacja:
- 2009
- Sektor:
- retail
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor artystyczny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Michał Romański
- Klient:
- Delikatesy Centrum
- Realizacja:
- 2009
- Sektor:
- retail