ARP
Zaprojektowanie nowego logotypu i opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. (ARP S.A.). Opracowanie rozwiązań identyfikacyjnych dla Oddziałów ARP S.A.
Najważniejszym elementem systemu jest nowoczesne logo, umieszczone w sterylnie białej przestrzeni. Przejście od jasno do ciemnoniebieskiego koloru symbolizuje proces – z wyróżnionym początkiem i końcem. Oznacza też ciągłe i konsekwentne działania ARP, które zwiększają wartość polskiego przemysłu. Przejście od jasno do ciemnoniebieskiego koloru z wyróżnionym początkiem i końcem symbolizuje proces – od pomysłu do przemysłu. Znak jest nowoczesny i dynamiczny. Odzwierciedla wartości, którymi kierować się będzie spółka. Buduje też spójny wizerunek ARP, w obrębie której funkcjonuje w tej chwili aż sześć różnych systemów identyfikacji wizualnej.
Poszczególne logotypy przygotowane dla Oddziałów, Specjalnych Stref Ekonomicznych i majątków zostały zaprojektowane tak, by jednocześnie podkreślić ich związek z ARP i nadać pożądaną odrębność.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor artystyczny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Jarosław Jurga
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2014
- Klient:
- Agencja Rozwoju Przemysłu
- Sektor:
- rządowe
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor artystyczny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Jarosław Jurga
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2014
- Klient:
- Agencja Rozwoju Przemysłu
- Sektor:
- rządowe