PO CO NAM NARZĘDZIA? JAK I KIEDY ICH UŻYWAMY?
W bna/ pracujemy nad markami, łącząc kompetencje strategiczne i designerskie. Daje nam to możliwość konfigurowania projektów w sposób bardziej elastyczny, bez sztucznego rozdzielania pracy na fazę strategiczną i kreatywną.
Realizujemy zarówno projekty czysto strategiczne, jak i poświęcone w całości opracowaniu systemu wyglądu marki, ale też takie, które łączą w sobie elementy obu światów. Takie lubimy najbardziej.
Instrumentarium nie jest dla nas fetyszem. Narzędzi używamy, by ustrukturyzować proces lub dokonać sensownej wiwisekcji. Większość naszych narzędzi powstała jako zapis „best practice” – jest ujęciem praktycznego doświadczenia w pracy nad marką.
Dzięki temu nie jesteśmy nimi ograniczeni – korzystamy z tego, co w danym projekcie wydaje nam się przydatne, dostosowujemy narzędzia do sytuacji, pracujemy nad nowymi, kiedy są nam potrzebne.
Brand Toolkit bna/ jest zapisem naszego dzisiejszego myślenia o marce i tego, co jest potrzebne, żeby kompleksowo nad nią pracować. Jak będzie wyglądał jutro? Tego jeszcze nie wiemy…