Mariusz
Przybył

STRATEGIC DIRECTOR, MANAGING PARTNER

Semiolog i filolog z wykształcenia i praktyki.

W biznesie corporate i brand identity od przeszło 20 lat. Współtwórca, prezes zarządu i dyrektor strategiczny bna/, jednej z firm w Grupie Corporate Profiles DDB, specjalizującej się w tworzeniu marek oraz identyfikacji wizualnej. Od 1996 dyrektor kreatywny i współwłaściciel Moby Dick Group.

Wraz z Wojciechem Mierowskim nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 w przemyśle reklamowym za stworzenie logo Polski. Autor publikacji w mediach branżowych, konsultant, autor szkoleń w zakresie brandingu i fenomenologii marki. Członek jury Effie.

Wykładowca w Szkole Brand Design z ramienia Klubu Brand Design przy SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Współautor rozwiązań brandingowych marek takich jak: mBank, Polbank EFG, ING, Meritum Bank, BRE, Getin Bank, Lukas Bank, Sygma Bank, Telekomunikacja Polska, Totalizator Sportowy, Tyskie, Lech, Żywiec, Empik, nHDTV, Świat Książki, House, Link4, Reserved, LOT i wiele innych.