fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

J.M. Ptaszkowie, kwietny rebranding2

Efektem naszego rebrandingu JMP Flowers w markę J.M. Ptaszkowie jest stworzenie pierwszego brandu kwiatowego w Polsce. Strategię autorstwa CPC Brand Consultants przekuliśmy w opowieść o ludziach zakochanych w kwiatach. 

JMP Flowers to największy hodowca kwiatów szklarniowych w Polsce. To rodzinna firma tworzona przez ludzi, którzy od pokoleń nie tyle zajmują się uprawą kwiatów, co obdarzają je troską i uczuciem, pielęgnując, doglądając i wybierając najpiękniejsze okazy. Sadzonka potrzebuje aż 12 miesięcy ich pracy i troski by zamienić się w piękną orchideę. Naszym zadaniem było uchwycenie tej pełnej uczuć i ludzkiego podejścia materii. Dlatego dla marki J.M. Ptaszkowie wykreowaliśmy żywy, kwietny świat ilustracji, podkreślających piękno kwiatu, ale także oddających ludzką stronę, osobiste zaangażowanie rodziny Ptaszków w proces uprawy i selekcji kwiatów.

Marka zyskała nową nazwę, nową architekturę i wreszcie nowy design z pięknymi ilustracjami rodem z atlasu botanicznego. Niezwykle istotną częścią projektu była kategoryzacja produktowa – po raz pierwszy na rynku zastosowana do kwiatów. W ofercie J.M. Ptaszkowie kwiatom doniczkowym towarzyszą specjalnie zaprojektowane wtyczki, na których znajduje się opis kategorii wedle polecanego miejsca przeznaczenia bądź okazji. Każda roślina jest więc „podpisana” przez J. M. Ptaszkowie. Całości dopełnia system ikon ilustrujący pielęgnację roślin. Udało nam się oddać troskę rodzinnej firmy o jakość roślin, a przede wszystkim pokazaliśmy miłość ludzi do kwiatów.

Autorzy: