SZUKAMY DESIGNERA
Andrzej Rozen11 Jul 2018
Szukamy projektantów mogących pochwalić się dużym doświadczeniem i dobrym portfolio, gotowych pracować w naszym zespole dla największych polskich marek takich jak Onet, EB, Żabka, mBank czy Reserved.
CZYTAJ →MBANK DLA MŁODYCH
bna/10 Aug 2016
Kampania mBanku promująca produkty finansowe dla młodych, została wypracowana na podstawie Designlabu przeprowadzonego przez naszą agencję.
CZYTAJ →SILNA MARKA, CZYLI TRAKTAT O DOBREJ ROBOCIE
Mariusz Przybył09 Jun 2016
Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości: konkretna misja, śmiała wizja i odważna, oryginalna strategia. Prawdziwa marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i zrozumienia - empatii i sympatii do klientów.
CZYTAJ →BRANDINGOWE PODSUMOWANIE ROKU 2015
Andrzej Rozen05 Jan 2016
Nasze podsumowanie to subiektywne zestawienie zeszłorocznych prac, nie wszystkich i niekoniecznie najlepszych, które z jakiegoś powodu zasługują na uwagę, prowokują do myślenia, rzucają światło na jakiś istotny element naszej pracy, czy obrazują kierunek zmian w branży.
CZYTAJ →BNA WYGRYWA TRANSFORM AWARDS 2015!
bna/23 Apr 2015
Grupa Wirtualna Polska wraz z BNA zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector”.
CZYTAJ →MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 3. EFEKTY (PRAWIDŁOWEGO) BRANDINGU
Wojtek Mierowski12 Mar 2015
Prawidłowe i dogłębne rozumienie marki pozwala sprecyzować jej istotę, wyostrzyć jej opis, odnaleźć oryginalność i wyjątkowość, uczynić ją czymś, co nie ma substytutów. Przekucie istoty marki w zwarte i porywające brand story pozwala ją nie tylko zrozumieć, ale ujrzeć i poczuć.
CZYTAJ →MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 2. POZIOMY ROZUMIENIA BRANDINGU
Andrzej Rozen27 Feb 2015
Definicji brandingu jest wiele. Przyjęcie każdej z nich ma przełożenie na konkretne decyzje biznesowe. Tym razem przyjrzymy się, jaki horyzont myślenia, działania i zmiany wyznaczają różne definicje brandingu.
CZYTAJ →MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 1. CO TO JEST BRANDING?
Wojtek Mierowski17 Feb 2015
Wbrew często powtarzanej opinii, branding jest czymś więcej niż logo. To nie sposób na sprzedawanie towarów konsumentom, ale na budowanie relacji z ludźmi. Dziś to ludzie tworzą swoje własne światy, a marki, jeżeli chcą zaistnieć, muszą dawać prawdziwy powód by stawać się ich częścią.
CZYTAJ →JINGLE BRANDS! JINGLE BRANDS!
Andrzej Rozen05 Jan 2015
„Dzwonią dzwonki u sań, Aleksander Siergiejewicz przechadza się…” chciałoby się powiedzieć za Bułatem Okudżawą. Święta i rok 2014 za nami. Czy był to znaczący rok w kontekście działań brandingowych i co ważniejsze rozumienia brandingu? Niestety nie, szczególnie w Polsce – nie.
CZYTAJ →BRANDING NA NOWY ROK
Wojtek Mierowski31 Dec 2014
Koniec grudnia to zwykle czas refleksji, podsumowań i postanowień na nowy rok – tych osobistych, ale także tych zawodowych. Dla prezesów, właścicieli marek, marketerów to często okres trudnych decyzji. Jedną z nich jest decyzja o (re)brandingu.
CZYTAJ →MARKETINGOWA 11: WSZYSCY ROBIMY W KULTURZE
Wojtek Mierowski16 Dec 2014
Wojtek Mierowski: Tak naprawdę wszyscy (Ci, którzy pracują z markami) robimy w kulturze, a tylko branding oferuje skuteczne narzędzia analityczne i systemowe pozwalające tworzyć efektywnie działające marki.
CZYTAJ →5 BŁĘDÓW BRANDINGU PO POLSKU
Mariusz Przybył08 Dec 2014
Zarządzanie marką traktujemy w sposób niedojrzały – po macoszemu i z nonszalancją. Dopóki się to nie zmieni, nie doczekamy się w Polsce prawdziwych globalnych marek.
CZYTAJ →DESIGN DLA LEPSZEJ DEMOKRACJI
Andrzej Rozen04 Dec 2014
Niska frekwencja, rekordowa ilość nieważnych głosów i 1,5 tysiąca protestów wyborczych. To bilans zakończonych wyborów samorządowych. Jedni załamują ręce, inni oskarżają rządzących o machinacje. A my zastanawiamy się jak design może pomóc budować lepszą demokrację.
CZYTAJ →SPRING INTO POLSKA
Wojtek Mierowski24 Oct 2014
Kilka lat temu Krajowa Izba Gospodarcza poprosiła Wally'ego Ollinsa – światowej sławy eksperta w dziedzinie brandingu – by opracował markę Polski, która w mądry i atrakcyjny sposób oddałaby charakter Polaków. To podczas tego spotkania po raz pierwszy usłyszeliśmy o idei „Creative Tension” (Twórcze Napięcie).
CZYTAJ →WIRTUALNA POLSKA ŚWIATA
Wojtek Mierowski01 Sep 2014
Ogromny potencjał, nowy dynamiczny właściciel, wielkie wyzwanie. Totalny rebranding i rewolucyjne logo.
CZYTAJ →MIĘDZYNARODOWY SUKCES BNA
bna/30 Apr 2014
Agencja brandingowa bna/ (dawniej Brand Nature Access), część Grupy DDB Warszawa, została nagrodzona na dwóch prestiżowych, międzynarodowych konkursach designu: Transform Awards 2014 oraz Rebrand 100.
CZYTAJ →COMMUNICATION ON TOP IN DAVOS
bna/01 Jun 2013
Wojtek Mierowski, Creative Director and Partner at bna/ – speaker (lecture on branding) and participant in the debate “Images vs. words” with dr. Alfred Koblinger, CEO at BBDO Holding (Austria)
CZYTAJ →