ŻYWIEC

SYTUACJA WYJŚCIOWA

Żywiec – kiedyś marka absolutnie kultowa – mit PRL-u. Dziś zdetronizowana przez Tyskie już nic nie znaczy dla nowych pokoleń Polaków. Przez lata dystansującej i aroganckiej komunikacji kompletnie „odkleiła się” od rzeczywistości! Stała się old fashion i „Cepelia made” w przaśnym FMCG-owskim stylu.

WYZWANIE

Przywrócić legendę do życia, odbudować pozycję gwiazdy – marki uppermainstream/premium, bez barier i dystansu – pierwszej polskiej marki prawdziwie massclusive. Współczesnej, ale świadomej swych korzeni.

ROZWIĄZANIE

Totalny rebranding w dwóch krokach. Pierwszy, przygotowujący faktyczną zmianę i obecny – konstytuujący nowego Żywca. Zmiana wszystkiego: od osobowości, przez pozycjonowanie, po wygląd. Nowa butelka, szklanka, labeling, packaging, nalewaki, meble, nowy layout komunikacyjny, jednym słowem zmieniliśmy wszystko, żeby było tak jak kiedyś, w czasach legendy. Teraz Żywiec wygląda świetnie w zwykłej knajpie, eleganckiej restauracji i obok iPada.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Jarosław Jurga
DTP & 3D modeling:
Jacek Stankiewicz
Klient:
Grupa Żywiec
Realizacja:
2010-2014
Sektor:
piwo
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Jarosław Jurga
DTP & 3D modeling:
Jacek Stankiewicz
Klient:
Grupa Żywiec
Realizacja:
2010-2014
Sektor:
piwo

piwo