ŻYWIEC
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Żywiec – kiedyś marka absolutnie kultowa – mit PRL-u. Dziś zdetronizowana przez Tyskie już nic nie znaczy dla nowych pokoleń Polaków. Przez lata dystansującej i aroganckiej komunikacji kompletnie „odkleiła się” od rzeczywistości! Stała się old fashion i „Cepelia made” w przaśnym FMCG-owskim stylu.
WYZWANIE
Przywrócić legendę do życia, odbudować pozycję gwiazdy – marki uppermainstream/premium, bez barier i dystansu – pierwszej polskiej marki prawdziwie massclusive. Współczesnej, ale świadomej swych korzeni.
ROZWIĄZANIE
Totalny rebranding w dwóch krokach. Pierwszy, przygotowujący faktyczną zmianę i obecny – konstytuujący nowego Żywca. Zmiana wszystkiego: od osobowości, przez pozycjonowanie, po wygląd. Nowa butelka, szklanka, labeling, packaging, nalewaki, meble, nowy layout komunikacyjny, jednym słowem zmieniliśmy wszystko, żeby było tak jak kiedyś, w czasach legendy. Teraz Żywiec wygląda świetnie w zwykłej knajpie, eleganckiej restauracji i obok iPada.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jarosław Jurga
- DTP & 3D modeling:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Grupa Żywiec
- Realizacja:
- 2010-2014
- Sektor:
- piwo
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jarosław Jurga
- DTP & 3D modeling:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Grupa Żywiec
- Realizacja:
- 2010-2014
- Sektor:
- piwo