ŻUBR NA RATUNEK
Kiedy 3 lata temu pracowaliśmy nad rebrandingiem marki Żubr, staraliśmy się zbudować silną ikonę, uszlachetniając ją i tworząc z niej znaczący symbol. Nie dziwi więc, że szlachetnie wyglądający Żubr zaczyna zachowywać się szlachetnie.
Żubr zniknął na 3 miesiące z etykiet, a na 200 000 000 opakowań pojawiły się przygotowane przez nas wizerunki trzech, zagrożonych wyginięciem mieszkańców Puszczy Białowieskiej - Rysia, Sóweczki i Wilka. W tym czasie marka przekazała milion złotych na WWF.
Konsumenci docenili adekwatność, autentyczność i innowacyjność tego działania. Badanie wśród użytkowników marki wykazało znaczący wzrost w ocenie marki jako zaangażowanej, proekologicznej i pionierskiej w tym zakresie na polskim rynku (95% pozytywnie ocenia akcję; 77% lepiej ocenia markę).
To był ważny moment w życiu Żubra. Zaangażował się, w zgodzie ze swoją tożsamością, w ochronę przyrody. A jak pokazało działanie marki w czasie pożaru w Biebrzańskim Parku Narodowym, to dopiero początek.
- Zakres:
- ilustracja, packaging design, key visuals
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz, Robert Olicki
- Account Manager:
- Lucyna Zych
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Kompania Piwowarska
- Zakres:
- ilustracja, packaging design, key visuals
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz, Robert Olicki
- Account Manager:
- Lucyna Zych
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Kompania Piwowarska