ŻUBR NA RATUNEK

Kiedy 3 lata temu pracowaliśmy nad rebrandingiem marki Żubr, staraliśmy się zbudować silną ikonę, uszlachetniając ją i tworząc z niej znaczący symbol. Nie dziwi więc, że szlachetnie wyglądający Żubr zaczyna zachowywać się szlachetnie.

Żubr zniknął na 3 miesiące z etykiet, a na 200 000 000 opakowań pojawiły się przygotowane przez nas wizerunki trzech, zagrożonych wyginięciem mieszkańców Puszczy Białowieskiej - Rysia, Sóweczki i Wilka. W tym czasie marka przekazała milion złotych na WWF.

Konsumenci docenili adekwatność, autentyczność i innowacyjność tego działania. Badanie wśród użytkowników marki wykazało znaczący wzrost w ocenie marki jako zaangażowanej, proekologicznej i pionierskiej w tym zakresie na polskim rynku (95% pozytywnie ocenia akcję; 77% lepiej ocenia markę).

To był ważny moment w życiu Żubra. Zaangażował się, w zgodzie ze swoją tożsamością, w ochronę przyrody. A jak pokazało działanie marki w czasie pożaru w Biebrzańskim Parku Narodowym, to dopiero początek.

Zakres:
ilustracja, packaging design, key visuals
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz, Robert Olicki
Account Manager:
Lucyna Zych
Realizacja:
2019
Klient:
Kompania Piwowarska
Zakres:
ilustracja, packaging design, key visuals
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz, Robert Olicki
Account Manager:
Lucyna Zych
Realizacja:
2019
Klient:
Kompania Piwowarska

piwo