ŻUBR

Żubr to lider rynku piwnego, ceniony za unikalną komunikację. Korekta pozycjonowania, ustanawiająca z żubra króla puszczy, wymagała zmian na poziomie wizerunku marki i designu opakowania. Zaczęliśmy projekt od dogłębnej analizy nośników brandingowych Żubra. Zdiagnozowaliśmy problem polegający na zbyt dosłownym odwzorowaniu natury. Za sprawą użycia leśnej „fototapety”, marka utraciła piwny charakter i przeniosła się do świata bajki lub w najlepszym wypadku – atlasu zwierząt.

Zaczęliśmy od wytworzenia unikalnego wizerunku bohatera. Skupiliśmy się przede wszystkim na postawie, dzięki której, Żubr zyskał wyrazistość i dostojność. Przestał być przyrodniczą ilustracją, a stał się wyrazistym symbolem. Dookreśliliśmy nowy wizerunek definiując jednolity kolor marki, a także wzmacniając piwne elementy – modyfikując heraldykę (złoty herb Browaru Dojlidy), poprawiając liternictwo oraz modyfikując kształt szarfy. Cały design zyskał więcej rygoru i szlachetności. W efekcie powstał w pełni funkcjonalny system kodów wizualnych marki, a król puszczy dojrzał do swojej roli. Niech żyje król!

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa, Damian Langosz, Robert Pawlicki
Realizacja:
2017
Klient:
Kompania Piwowarska
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa, Damian Langosz, Robert Pawlicki
Realizacja:
2017
Klient:
Kompania Piwowarska

piwo