ŻABKA
Sieć Żabka przyjęła nowe pozycjonowanie, które wzmocniło postrzeganie sklepu jako prawdziwy convenience store – przyjazny i wygodny sklep spożywczy, ułatwiający codzienne zakupy. Obok zmian w asortymencie czy nowej platformy komunikacyjnej, jedną z manifestacji nowego pozycjonowania miało być stworzenie odrębnego formatu sklepów, który pokaże, jak zmienia się Żabka i jaką rolę chce pełnić na rynku.
BNA przygotowało całościową koncepcję systemu identyfikacji wizualnej nowego formatu sklepów – od logo, przez system nawigacji po sklepie, oznaczeń cenowych, czy wytycznych dla formatów komunikacji wewnątrz sklepu. Sklep zachował swojski charakter (dzięki miękkiej typografii, łagodnej kolorystyce i żabce ukrytej w logo), a równocześnie zyskał nowoczesny i funkcjonalny system identyfikacji odpowiadający estetycznym wymaganiom współczesnego klienta. W największych miastach w Polsce zostały otwarte sklepy testowe w nowej identyfikacji wizualnej.
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Designer:
- Dominik Robak, Sławomir Barcz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2016
- Klient:
- ŻABKA POLSKA
- Sektor:
- retail
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Designer:
- Dominik Robak, Sławomir Barcz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2016
- Klient:
- ŻABKA POLSKA
- Sektor:
- retail