ŻABKA

Sieć Żabka przyjęła nowe pozycjonowanie, które wzmocniło postrzeganie sklepu jako prawdziwy convenience store – przyjazny i wygodny sklep spożywczy, ułatwiający codzienne zakupy. Obok zmian w asortymencie czy nowej platformy komunikacyjnej, jedną z manifestacji nowego pozycjonowania miało być stworzenie odrębnego formatu sklepów, który pokaże, jak zmienia się Żabka i jaką rolę chce pełnić na rynku.

BNA przygotowało całościową koncepcję systemu identyfikacji wizualnej nowego formatu sklepów – od logo, przez system nawigacji po sklepie, oznaczeń cenowych, czy wytycznych dla formatów komunikacji wewnątrz sklepu. Sklep zachował swojski charakter (dzięki miękkiej typografii, łagodnej kolorystyce i żabce ukrytej w logo), a równocześnie zyskał nowoczesny i funkcjonalny system identyfikacji odpowiadający estetycznym wymaganiom współczesnego klienta. W największych miastach w Polsce zostały otwarte sklepy testowe w nowej identyfikacji wizualnej.

Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Designer:
Dominik Robak, Sławomir Barcz
DTP:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2016
Klient:
ŻABKA POLSKA
Sektor:
retail
Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Designer:
Dominik Robak, Sławomir Barcz
DTP:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2016
Klient:
ŻABKA POLSKA
Sektor:
retail

retail