X-KOM GAMER
x-kom to nasz wieloletni Klient i przykład spektakularnego sukcesu biznesowego. Po udanym rebrandingu, wspólnym stworzeniu kolejnych e-commercowych marek (al.to, Combat) i powołaniu do życia drużyny gamingowej, przyszła pora na markę własną. x-kom poprosił nas o pomoc w stworzeniu przystępnej cenowo marki, przeznaczonej dla młodych ludzi rozpoczynających przygodę z gamingiem.
Posłużyliśmy się wizualnymi cytatami ze świata gier - celownikami, glitchami, fragmentami kodu i futurystycznego interfejsu. Oparliśmy identyfikację o silną typografię, czerń i filolet wywiedziony z logo x-kom. W ramach projektu stworzyliśmy nie tylko system identyfikacji, ale także wytyczne dla designu i obrandowania sprzętu (wizualizacja dzięki uprzejmości x-kom).
- Brand Designer:
- Agnieszka Bernady, Beata Grzeganek
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Zakres:
- naming, brand design, wytyczne dla product design
- Sektor:
- technologia
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- x-kom
- Brand Designer:
- Agnieszka Bernady, Beata Grzeganek
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Zakres:
- naming, brand design, wytyczne dla product design
- Sektor:
- technologia
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- x-kom