X-KOM GAMER

x-kom to nasz wieloletni Klient i przykład spektakularnego sukcesu biznesowego. Po udanym rebrandingu, wspólnym stworzeniu kolejnych e-commercowych marek (al.to, Combat) i powołaniu do życia drużyny gamingowej, przyszła pora na markę własną. x-kom poprosił nas o pomoc w stworzeniu przystępnej cenowo marki, przeznaczonej dla młodych ludzi rozpoczynających przygodę z gamingiem.

Posłużyliśmy się wizualnymi cytatami ze świata gier - celownikami, glitchami, fragmentami kodu i futurystycznego interfejsu. Oparliśmy identyfikację o silną typografię, czerń i filolet wywiedziony z logo x-kom. W ramach projektu stworzyliśmy nie tylko system identyfikacji, ale także wytyczne dla designu i obrandowania sprzętu (wizualizacja dzięki uprzejmości x-kom).

Brand Designer:
Agnieszka Bernady, Beata Grzeganek
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Zakres:
naming, brand design, wytyczne dla product design
Sektor:
technologia
Realizacja:
2019
Klient:
x-kom
Brand Designer:
Agnieszka Bernady, Beata Grzeganek
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Zakres:
naming, brand design, wytyczne dla product design
Sektor:
technologia
Realizacja:
2019
Klient:
x-kom

retail