X-KOM
Wspólnie z firmą x-kom cieszymy się z wygranej w plebiscycie RE:PL na najlepszy Polski Rebranding Roku 2015. Ponad 40% z 10 000 głosujących wskazało, że to właśnie rebranding x-kom zasłużył na to miano. Dziękujemy bardzo wszystkim, którzy oddali głosy, a także organizatorom, którzy dodatkowo zdecydowali przyznać nam Wyróżnienie. Gratulacje dla dzielących z nami pudło i pozostałych finalistów konkursu.
E-commerce to trudna kategoria, w którą wkraczają dziś niemal wszyscy – od małych graczy, po wielkie sieci z mega ofertą. Wszyscy chcą przyciągnąć klientów, nakłaniają do swojej oferty coraz głośniej i mocniej. W Internecie króluje nadmiar i przesada.
x-kom ze skromnego sklepiku stał się siecią salonów o ogólnopolskim zasięgu i jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w kraju. Marka potrzebowała identyfikacji wizualnej, adekwatnej do swojej roli na rynku, a przy tym wyróżniającej się na tle nachalnej stylistyki panującej w kategorii.
Pracę z marką x-kom rozpoczęliśmy od serii warsztatów strategicznych, podczas których zdefiniowaliśmy razem z klientem misję firmy.
x-kom zapewnia inteligentny wybór, czyli poznaje potrzeby i na tej podstawie doradza w zakupie najlepszej oferty. Tę właśnie misję wyraża nowy branding - na przecięciu technologii i empatii, funkcji i formy, powstaje to co wyróżnia x-kom od krzykliwych konkurentów, obecnych na rynku.
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Realizacja:
- 2013-2015
- Klient:
- x-kom
- Sektor:
- retail
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Realizacja:
- 2013-2015
- Klient:
- x-kom
- Sektor:
- retail