X-KOM

Wspólnie z firmą x-kom cieszymy się z wygranej w plebiscycie RE:PL na najlepszy Polski Rebranding Roku 2015. Ponad 40% z 10 000 głosujących wskazało, że to właśnie rebranding x-kom zasłużył na to miano. Dziękujemy bardzo wszystkim, którzy oddali głosy, a także organizatorom, którzy dodatkowo zdecydowali przyznać nam Wyróżnienie. Gratulacje dla dzielących z nami pudło i pozostałych finalistów konkursu.

E-commerce to trudna kategoria, w którą wkraczają dziś niemal wszyscy – od małych graczy, po wielkie sieci z mega ofertą. Wszyscy chcą przyciągnąć klientów, nakłaniają do swojej oferty coraz głośniej i mocniej. W Internecie króluje nadmiar i przesada. 

x-kom ze skromnego sklepiku stał się siecią salonów o ogólnopolskim zasięgu i jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w kraju. Marka potrzebowała identyfikacji wizualnej, adekwatnej do swojej roli na rynku, a przy tym wyróżniającej się na tle nachalnej stylistyki panującej w kategorii. 

Pracę z marką x-kom rozpoczęliśmy od serii warsztatów strategicznych, podczas których zdefiniowaliśmy razem z klientem misję firmy.

x-kom zapewnia inteligentny wybór, czyli poznaje potrzeby i na tej podstawie doradza w zakupie najlepszej oferty. Tę właśnie misję wyraża nowy branding - na przecięciu technologii i empatii, funkcji i formy, powstaje to co wyróżnia x-kom od krzykliwych konkurentów, obecnych na rynku.

Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
DTP:
Jacek Stankiewicz
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Realizacja:
2013-2015
Klient:
x-kom
Sektor:
retail
Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
DTP:
Jacek Stankiewicz
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Realizacja:
2013-2015
Klient:
x-kom
Sektor:
retail

retail