WARKA ZNACZY PIWO – CZYLI PIWNA KLASYKA

Miasto Warka zawdzięcza swoją nazwę kunsztowi warzenia piwa, a dzisiejsze piwo Warka jest spadkobiercą tej kilkuwiekowej, browarniczej tradycji. Stąd pomysł stworzenia "najbardziej piwnej etykiety", która odda ducha wareckiego piwa i opowie historię jaka kryje się za każdym uwarzonym kuflem. Wróciliśmy do owalnego kształtu etykiety i całego szeregu rozwiązań tak charakterystycznych dla klasycznych piwnych etykiet. Świadomie wykorzystaliśmy elementy z historycznych opakowań piwa Warka, powracając do umieszczenia wizerunku Kazimierza Pułaskiego. Nowa Warka to Klasyczna Warka.

Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył, Marcin Jurczak
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Project Manager:
Lucyna Zych
Designer:
Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Jarosław Jurga
DTP:
Jacek Stankiewicz
Wizualizacje 3D:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2015
Klient:
Grupa Żywiec
Sektor:
piwo
Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył, Marcin Jurczak
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Project Manager:
Lucyna Zych
Designer:
Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Jarosław Jurga
DTP:
Jacek Stankiewicz
Wizualizacje 3D:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2015
Klient:
Grupa Żywiec
Sektor:
piwo

piwo