WARKA
Miasto Warka zawdzięcza swoją nazwę kunsztowi warzenia piwa, a dzisiejsze piwo Warka jest spadkobiercą tej kilkuwiekowej, browarniczej tradycji. Stąd pomysł stworzenia "najbardziej piwnej etykiety", która odda ducha wareckiego piwa i opowie historię jaka kryje się za każdym uwarzonym kuflem. Wróciliśmy do owalnego kształtu etykiety i całego szeregu rozwiązań tak charakterystycznych dla klasycznych piwnych etykiet. Świadomie wykorzystaliśmy elementy z historycznych opakowań piwa Warka, powracając do umieszczenia wizerunku Kazimierza Pułaskiego. Nowa Warka to Klasyczna Warka.
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył, Marcin Jurczak
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Jarosław Jurga
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Wizualizacje 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2015
- Klient:
- Grupa Żywiec
- Sektor:
- piwo
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył, Marcin Jurczak
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz, Jarosław Jurga
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Wizualizacje 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2015
- Klient:
- Grupa Żywiec
- Sektor:
- piwo