TYSKIE ZERO

NIEBIESKIE TYSKIE

Naszym celem było mocne zaakcentowanie nowości, jaką było wprowadzane na rynek wiosną 2020 bezalkoholowe piwo Tyskie. Postawiliśmy na kolor niebieski – jako rodzący się wyróżnik całej kategorii 0,0%.

Ale Tyskie 0,0% to nie tylko opakowania i ekspozycje sprzedaży, to też część komunikacji „Przejdźmy na TY zera!”, w której główną rolę odgrywa ambasador marki Krzysztof Hołowczyc. Tu też pomagaliśmy wytworzyć elementy brandingowe i zasady posługiwania się tym szczególnym niebiesko czerwonym kodem.

W ten sposób dołożyliśmy własną cegiełkę do sukcesu, jakim było zdobycie srebrnego Effie w kategorii napoje alkoholowe. Przy budowaniu kampanii „Przejdźmy na TY zera!” dla Kompanii Piwowarskiej mieliśmy przyjemność współpracować z agencjami GONG, Zenith i Bardzo.

 

 

Zakres:
Brand design, Packaging design
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Brand Designer:
Tanya Roslyak, Jacek Stankiewicz
Project Manager:
Matylda Tyszkiewicz
DTP Designer:
Jacek Stankiewicz
Rok:
2020
Sektor:
Napoje
Zakres:
Brand design, Packaging design
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Brand Designer:
Tanya Roslyak, Jacek Stankiewicz
Project Manager:
Matylda Tyszkiewicz
DTP Designer:
Jacek Stankiewicz
Rok:
2020
Sektor:
Napoje

piwo