TYSKIE
Tyskie to wspaniała historia sięgająca XVII wieku. To książęca korona, którą właściciele browaru przez stulecia sygnowali swoje produkty. Ale Tyskie to też najczęściej wybierana przez współczesnych Polaków marka piwa.
Przystępując do rebrandingu, chcieliśmy nie tyle „odświeżyć wizerunek marki”, ile nadać jej nowy sens właściwy dla jej skali obecności w Polsce i potencjalnego wpływu, jaki może mieć na swoich konsumentów. Jednocześnie dostaliśmy całą listę potrzeb, które są wyzwaniami dla współczesnego w pełni funkcjonalnego systemu identyfikacji (np. case na telefon czy animacja na bandzie stadionu GKS Tychy). To pozwoliło nam oderwać się od historyzujących form, które przez lata określały, a nawet nieco wiązały tę markę.
Najbardziej jednak cieszymy się, że nasz sposób myślenia o mainstreamowej marce, wizja i wyzwania, jakie można jej stawiać, pomogły w powstaniu platformy „Przejdźmy na TY”. Tyski czerwony pas okala, łączy i pomaga pamiętać, że przy piwie mogą znikać podziały, a my możemy być sobie bliżsi.
Jako BNA naprawdę przeszliśmy z Tyskim na TY i zajmowaliśmy się kolejnymi wyzwaniami brandingowymi marki – projektując nowe portfolio marki: Pilzne, Pszenne, Palone, Klasyczne i Radler, oraz koncept Tyskiego z Tanka, dostępnego tylko w lokalach gastronomicznych, które uzbroiliśmy w nowe Tyskie szklanki, otwieracze, neony i inne liczne piwne gadżety. Stworzyliśmy też nowy system identyfikacji dla Tyskich Browarów Książęcych. Sporo tego wspólnie nawarzyliśmy i z przyjemnością wypiliśmy! Dzięki, zespole Tyskie!
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Wojtek Mierowski, Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz
- Rendery 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- Kompania Piwowarska
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Wojtek Mierowski, Tatiana Roslyak, Jacek Stankiewicz
- Rendery 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- Kompania Piwowarska