RESERVED – UBRAĆ MARKĘ, KTÓRA UBRAŁA POLSKĘ

WYZWANIE

Repozycjonowanie marki najbardziej popularnej polskiej firmy odzieżowej (jeans & casual wear) w zgodzie z trendem „masclusivity” w firmę w pełni modową (fashion) konkurującą designem i asortymentem z markami typu Zara czy H&M.

ROZWIĄZANIE

Kreacja wizji marki dającej „reason to belive” pozycjonowaniu cenowemu, asortymentowi i sklepowi – restylizacja logotypu i projekt labelingu bazujący na wykreowanym liternictwie wyrażającym osobowość marki zgodną ze zdefiniowanym archetypem (kreator-opiekun: charakter stylisty mody).

REZULTATY

Uwspółcześnienie i wzmocnienie marki i jej wyrazistości na wszystkich wymiarach. Stworzyliśmy nową platformę dla jednorodnej propozycji marki pozycjonowanej w segmencie fashion. To spowodowało między innymi dynamiczny wzrost wartości akcji LPP.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
Typografia:
Łukasz Dziedzic
Nagrody:
2012 Rebrand 100
Klient:
Reserved (LPP S.A.)
Realizacja:
2009
Sektor:
retail
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
Typografia:
Łukasz Dziedzic
Nagrody:
2012 Rebrand 100
Klient:
Reserved (LPP S.A.)
Realizacja:
2009
Sektor:
retail

retail