RESERVED
WYZWANIE
Repozycjonowanie marki najbardziej popularnej polskiej firmy odzieżowej (jeans & casual wear) w zgodzie z trendem „masclusivity” w firmę w pełni modową (fashion) konkurującą designem i asortymentem z markami typu Zara czy H&M.
ROZWIĄZANIE
Kreacja wizji marki dającej „reason to belive” pozycjonowaniu cenowemu, asortymentowi i sklepowi – restylizacja logotypu i projekt labelingu bazujący na wykreowanym liternictwie wyrażającym osobowość marki zgodną ze zdefiniowanym archetypem (kreator-opiekun: charakter stylisty mody).
REZULTATY
Uwspółcześnienie i wzmocnienie marki i jej wyrazistości na wszystkich wymiarach. Stworzyliśmy nową platformę dla jednorodnej propozycji marki pozycjonowanej w segmencie fashion. To spowodowało między innymi dynamiczny wzrost wartości akcji LPP.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
- Typografia:
- Łukasz Dziedzic
- Nagrody:
- 2012 Rebrand 100
- Klient:
- Reserved (LPP S.A.)
- Realizacja:
- 2009
- Sektor:
- retail
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
- Typografia:
- Łukasz Dziedzic
- Nagrody:
- 2012 Rebrand 100
- Klient:
- Reserved (LPP S.A.)
- Realizacja:
- 2009
- Sektor:
- retail