RINGIER AXEL SPRINGER

Ringier Axel Springer to wiodąca firma medialna w Europie Środkowo-Wschodniej, łącząca doświadczenie wydawnicze (ponad 200 marek takich jak Newsweek, Onet, Fakt, Business Insider) z najnowocześniejszymi rozwiązaniami komunikacyjnymi i technologicznymi.

RAS kojarzony był jednak przede wszystkim ze starym światem prasy, a architektura jego marek była chaotyczna i niespójna. W związku z reorganizacją firmy, zostaliśmy poproszeni o stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji, który uprościłby architekturę marki i wytworzył dla niej współczesny i funkcjonalny język wizualny. Nowy branding miał także pokazywać szwajcarskie korzenie i międzynarodowy charakter firmy.

Dokonaliśmy w RAS digitalowej rewolucji. Wzięliśmy chaos dawnej identyfikacji i zinterpretowaliśmy go jako opowieść o digitalowym kalejdoskopie ludzi, kompetencji i narzędzi budujących współczesną markę mediową. Stworzyliśmy kompleksowy system identyfikacji oparty o siatkę i wielokolorowe patterny. Znalazły one zastosowanie w designie logotypów, layoutów, komunikacji firmowych wartości, oprawy video, a nawet mebli.

Zakres:
architektura marki, logo, brand identity, oprawa video
Design:
Mateusz Bieniusa
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Realizacja:
2018
Sektor:
media
Klient:
Ringier Axel Springer Polska
Nagrody:
KTR 2019 - Srebro - Brand Identity Design
Zakres:
architektura marki, logo, brand identity, oprawa video
Design:
Mateusz Bieniusa
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Project Manager:
Lucyna Zych
Realizacja:
2018
Sektor:
media
Klient:
Ringier Axel Springer Polska
Nagrody:
KTR 2019 - Srebro - Brand Identity Design