POLSOJA
Polsoja to rodzinna firma, która od 25 lat kształtuje kategorię roślinnych zamienników dla mięsa. Korzenie marki sięgają lat 90, kiedy para wegetarian założyła pod Warszawą manufakturę tofu. Dzisiaj kultowe już produkty Polsoi są szeroko dostępne, także międzynarodowo.
Skala działania firmy oraz dynamicznie rosnąca grupa docelowa ponownie rzuciły Polsoi wyzwanie wyznaczenia kierunku rozwoju kategorii produktów wegetariańskich. Zostaliśmy poproszeni o pomoc w określeniu tożsamości dla roślinnej marki przyszłości.
Niegdyś niszowe i mało atrakcyjne wizualnie produkty, które mogły kojarzyć się z monotonią i wyrzeczeniami, w nowym designie zyskały masowość na miarę nadchodzącej wege-rewolucji. Stworzyliśmy markę, która udowadnia, że możliwa jest roślinna kuchnia bez kompromisów – ciekawa, smaczna i etyczna.
Charakterystyczne ilustracje inspirują do kulinarnych eksperymentów, ale też w spójny sposób budują wyróżniającą się na półce rodzinę produktów. Intensywne barwy pobudzają wyobraźnię i kubki smakowe. Do ducha przemawia logo - znamienna kropka nad jodnosi się do filozofii marki.
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Designer:
- Ewelina Pulka
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Sektor:
- Jedzenie i napoje
- Zakres:
- logo, claim, brand identity, packaging design, ilustracje, design strony www
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Polsoja
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Designer:
- Ewelina Pulka
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Sektor:
- Jedzenie i napoje
- Zakres:
- logo, claim, brand identity, packaging design, ilustracje, design strony www
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Polsoja