POLSOJA

Polsoja to rodzinna firma, która od 25 lat kształtuje kategorię roślinnych zamienników dla mięsa. Korzenie marki sięgają lat 90, kiedy para wegetarian założyła pod Warszawą manufakturę tofu. Dzisiaj kultowe już produkty Polsoi są szeroko dostępne, także międzynarodowo.

Skala działania firmy oraz dynamicznie rosnąca grupa docelowa ponownie rzuciły Polsoi wyzwanie wyznaczenia kierunku rozwoju kategorii produktów wegetariańskich. Zostaliśmy poproszeni o pomoc w określeniu tożsamości dla roślinnej marki przyszłości.

Niegdyś niszowe i mało atrakcyjne wizualnie produkty, które mogły kojarzyć  się z monotonią i wyrzeczeniami, w nowym designie zyskały masowość na miarę nadchodzącej wege-rewolucji. Stworzyliśmy markę, która udowadnia, że możliwa jest roślinna kuchnia bez kompromisów – ciekawa, smaczna i etyczna.

Charakterystyczne ilustracje inspirują do kulinarnych eksperymentów, ale też w spójny sposób budują wyróżniającą się na półce rodzinę produktów. Intensywne barwy pobudzają wyobraźnię i kubki smakowe. Do ducha przemawia logo - znamienna kropka nad jodnosi się do filozofii marki. 

Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Designer:
Ewelina Pulka
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Project Manager:
Lucyna Zych
Sektor:
Jedzenie i napoje
Zakres:
logo, claim, brand identity, packaging design, ilustracje, design strony www
Realizacja:
2019
Klient:
Polsoja
Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Designer:
Ewelina Pulka
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Project Manager:
Lucyna Zych
Sektor:
Jedzenie i napoje
Zakres:
logo, claim, brand identity, packaging design, ilustracje, design strony www
Realizacja:
2019
Klient:
Polsoja

jedzenie i napoje