PLAYER

Zadanie
Marka Player zyskała swoją popularność przede wszystkim jako internetowa platforma dystrybucji treści stacji TVN. Dziś Player to dużo więcej - najlepsze seriale, rozrywkowe show, najświeższe wiadomości i emocjonujący sport w jednym miejscu. Jednak rynek treści na żądanie robi się coraz bardziej konkurencyjny. Musieliśmy stworzyć nowoczesną identyfikację wizualną, pozwalającą konkurować z największymi graczami VOD.

Rozwiązanie
Stworzyliśmy minimalistyczny, współczesny branding pasujący do mobilnego świata użytkowników serwisu. Swipe zawarty w logo demonstruje łatwość dostępu i bogactwo treści. Player to wszystko to, co najlepsze w telewizji, bez telewizji. Mnóstwo treści i cała plejada gwiazd. Wszystko proste i takie jak chcesz.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa
Realizacja:
2017
Klient:
TVN
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa
Realizacja:
2017
Klient:
TVN

media