PLAYER
Zadanie
Marka Player zyskała swoją popularność przede wszystkim jako internetowa platforma dystrybucji treści stacji TVN. Dziś Player to dużo więcej - najlepsze seriale, rozrywkowe show, najświeższe wiadomości i emocjonujący sport w jednym miejscu. Jednak rynek treści na żądanie robi się coraz bardziej konkurencyjny. Musieliśmy stworzyć nowoczesną identyfikację wizualną, pozwalającą konkurować z największymi graczami VOD.
Rozwiązanie
Stworzyliśmy minimalistyczny, współczesny branding pasujący do mobilnego świata użytkowników serwisu. Swipe zawarty w logo demonstruje łatwość dostępu i bogactwo treści. Player to wszystko to, co najlepsze w telewizji, bez telewizji. Mnóstwo treści i cała plejada gwiazd. Wszystko proste i takie jak chcesz.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- TVN
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Jacek Stankiewicz, Mateusz Bieniusa
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- TVN