PLAY NEXT

Sieć komórkowa Play chciała wprowadzić do swojego portfolio nową ofertę – innowacyjną usługę subskrypcyjną, dostępną wyłącznie poprzez aplikację. Aby zostać jej klientem wystarczy ściągnąć aplikację z AppStore lub Google Play, zarejestrować się i zamówić kartę SIM, którą pod drzwi dowiezie nam kierowca.  

BNA zostało poproszone o przygotowanie całościowego konceptu marki zawierającego nazwę dla usługi, branding oraz zasady stylizowania aplikacji. Powołaliśmy do życia równoległą, cyfrową rzeczywistość Play, tworząc współczesną reinterpretację pasów znanych z tzw. bloba używanego w komunikacji marki głównej. Powstał energetyczny, digitalowy język ilustracji, ożywiony świecącym turkusem. 

Zakres:
naming, brand design, identyfikacja wizualna aplikacji, ilustracje
Brand Consultant:
Andrzej Rozen, Alina Kostiuk
Designer:
Beata Grzeganek
Realizacja:
2018
Klient:
P4 sp. z o.o
Sektor:
Telekomunikacja
Zakres:
naming, brand design, identyfikacja wizualna aplikacji, ilustracje
Brand Consultant:
Andrzej Rozen, Alina Kostiuk
Designer:
Beata Grzeganek
Realizacja:
2018
Klient:
P4 sp. z o.o
Sektor:
Telekomunikacja

telekomunikacja