PLAY NEXT
Sieć komórkowa Play chciała wprowadzić do swojego portfolio nową ofertę – innowacyjną usługę subskrypcyjną, dostępną wyłącznie poprzez aplikację. Aby zostać jej klientem wystarczy ściągnąć aplikację z AppStore lub Google Play, zarejestrować się i zamówić kartę SIM, którą pod drzwi dowiezie nam kierowca.
BNA zostało poproszone o przygotowanie całościowego konceptu marki zawierającego nazwę dla usługi, branding oraz zasady stylizowania aplikacji. Powołaliśmy do życia równoległą, cyfrową rzeczywistość Play, tworząc współczesną reinterpretację pasów znanych z tzw. bloba używanego w komunikacji marki głównej. Powstał energetyczny, digitalowy język ilustracji, ożywiony świecącym turkusem.
- Zakres:
- naming, brand design, identyfikacja wizualna aplikacji, ilustracje
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen, Alina Kostiuk
- Designer:
- Beata Grzeganek
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- P4 sp. z o.o
- Sektor:
- Telekomunikacja
- Zakres:
- naming, brand design, identyfikacja wizualna aplikacji, ilustracje
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen, Alina Kostiuk
- Designer:
- Beata Grzeganek
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- P4 sp. z o.o
- Sektor:
- Telekomunikacja