PAPAYA FILMS
Papaya Films to kreatywny dom produkcyny, posiadający biura w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Powstała w 2006 roku, Papaya szybko stała się numerem jeden wśród domów produkcyjnych w Polsce. Z sukcesami działa na styku branży filmowej, reklamowej i medialnej. Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie całkowitego redesignu identyfikacji wizualnej marki. Nowy branding miał lepiej wyrażać filmowość marki, a co ważniejsze, stanowić emanację wyrazistej kultury organizacyjnej firmy.
Pracę nad designem poprzedziliśmy fazą analityczną. Chcieliśmy lepiej poznać portfolio prac, członków zepsołu, atmosferę pracy i klimat biura. Równocześnie, poszukiwaliśmy symboli pozwalających wyrazić ruchi - esencję filmu - w statycznym logo.
Stworzyliśmy nowy system identyfikacji, który podkreśla filmowość Papaya. Logo złożone z trzech klatek filmowych połączyliśmy z silną typografią. Użycie gifów otworzyło system na cytowanie własnych prac i interesujących zjawisk w kulturze. Nowy branding nawiązuje do korzeni marki, oddaje jej energię, progresywność i miejski charakter. Jednocześnie pozwala łączyć spójność systemu z różnorodnością nośników i gatunków komunikowania. Wśród nich, szczególne miejsce zajmują gadżety skierowane do pracowników, wzmacniające wyrazistą kulturę organizacji.
- Creative Director:
- Łukasz Słotwiński
- Brand Designer:
- Ola Procak, Alan Kamiński, Mateusz Bieniusa
- Brand Consultant:
- Alina Kostiuk
- Merch Photography:
- Jakub Rostkowski
- Sektor:
- media
- Zakres:
- brand design
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Papaya Films
- Creative Director:
- Łukasz Słotwiński
- Brand Designer:
- Ola Procak, Alan Kamiński, Mateusz Bieniusa
- Brand Consultant:
- Alina Kostiuk
- Merch Photography:
- Jakub Rostkowski
- Sektor:
- media
- Zakres:
- brand design
- Realizacja:
- 2019
- Klient:
- Papaya Films