ONET – WIEM
Dzisiejszy świat to rwący nurt totalnego nadmiaru informacji - nie wiemy która informacja jest ważna, a chcemy nadążać za rzeczywistością. Internet, który miał nas błyskawicznie informować tylko pogłębia poczucie chaosu i nadmiaru. Nowy Onet przywraca naszemu światu porządek, jest jak spotlight rzucający światło na rzeczy istotne dla nas, a pozostawiający w cieniu te nieważne. Dzięki niemu wiemy to, co powinniśmy wiedzieć, żeby być na czasie i patrzeć na złożoność świata ze zrozumieniem i optymizmem, nie tracąc naszego cennego czasu. O tym jest rebranding Onetu, prosta podążająca ze współczesnymi trendami typografia, nowa, przejrzysta kompozycja informacji, logo jasne jak słońce, dowód że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet, nareszcie wiemy o co chodzi. Onet. Wiem.
W ramach projektu przygotowywaliśmy dla Onetu system identyfikacji wraz z logo, prototypy strony głównej oraz architektury marki w ramach portalu, a także oprawę dla programu Onet Rano wraz z wytycznymi do tworzenia opraw dla innych produkcji video.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski, Sławomir Barcz, Mateusz Bieniusa
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Sektor:
- e-commerce
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Grupa Onet-RAS Polska
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski, Sławomir Barcz, Mateusz Bieniusa
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Sektor:
- e-commerce
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Grupa Onet-RAS Polska