ONET – WIEM

Dzisiejszy świat to rwący nurt totalnego nadmiaru informacji - nie wiemy która informacja jest ważna, a chcemy nadążać za rzeczywistością. Internet, który miał nas błyskawicznie informować tylko pogłębia poczucie chaosu i nadmiaru. Nowy Onet przywraca naszemu światu porządek, jest jak spotlight rzucający światło na rzeczy istotne dla nas, a pozostawiający w cieniu te nieważne. Dzięki niemu wiemy to, co powinniśmy wiedzieć, żeby być na czasie i patrzeć na złożoność świata ze zrozumieniem i optymizmem, nie tracąc naszego cennego czasu. O tym jest rebranding Onetu, prosta podążająca ze współczesnymi trendami typografia, nowa, przejrzysta kompozycja informacji, logo jasne jak słońce, dowód że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet, nareszcie wiemy o co chodzi. Onet. Wiem.

W ramach projektu przygotowywaliśmy dla Onetu system identyfikacji wraz z logo, prototypy strony głównej oraz architektury marki w ramach portalu, a także oprawę dla programu Onet Rano wraz z wytycznymi do tworzenia opraw dla innych produkcji video. 

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Wojtek Mierowski, Sławomir Barcz, Mateusz Bieniusa
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Sektor:
e-commerce
Realizacja:
2017
Klient:
Grupa Onet-RAS Polska
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Wojtek Mierowski, Sławomir Barcz, Mateusz Bieniusa
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Sektor:
e-commerce
Realizacja:
2017
Klient:
Grupa Onet-RAS Polska

e-commerce, technologia, media