O2
WYZWANIE
Internet coraz bardziej przyspiesza. Tradycyjnym portalom coraz trudniej odnaleźć się w erze błyskawicznych facebookowych newsów, viralowych filmików, memów, tweetów i snapów. Grupa Wirtualna Polska postanawia wymyślić portal na nowo – tworząc z niego nowoczesną, błyskawiczną aplikację dla millenialsów, która stanowi serce Internetu – zbiera wszystkie interesujące ich treści w jednym miejscu i sprawia, że zawsze są na czasie. Od najświeższych informacji, przez plotki i zdjęcia celebrytów, aż po gry i quizy. Naszym zadaniem było stworzenie logo oraz systemu identyfikacji wizualnej, który zamanifestuje te właśnie cechy – młodość, żywiołowość, energię , mobilność i szybkość działania.
ROZWIĄZANIE
Nowe logo, tak jak i sam portal, inteligentnie dostosowuje się do rzeczywistości. Pozycjonuje O2 jako markę młodą, nowoczesną, dynamiczną, skoncentrowaną na „tu i teraz”. Nawiązanie do budowy cząsteczki tlenu podkreśla wszechobecność Internetu, a „doczepiana” dwójka przywołuje skojarzenia z powiadomieniami znanymi z mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych. Z kolei charakterystyczna pięciowarstwowa blenda przypomina spust migawki w aparacie. Nowe O2 błyskawicznie skupia jak w soczewce wszystko, co warte uwagi w Internecie. Jest niczym dron poruszający się w wirtualnej rzeczywistości i zbierający najświeższe newsy ze wszystkich zakątków świata.
- Dyrektor strategiczny:
- Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Klient:
- Grupa Wirtualna Polska
- Realizacja:
- 2015
- Sektor:
- e-commerce
- Dyrektor strategiczny:
- Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Klient:
- Grupa Wirtualna Polska
- Realizacja:
- 2015
- Sektor:
- e-commerce