NOWA WIRTUALNA POLSKA, WP :) 4PL

Projekt został nagrodzony Grand Prix w konkursie Effie Awards 2015 oraz złotym Effie 2015 w kategorii „Media, kultura i rozrywka”. Na prestiżowym konkursie Transform 2015 w Londynie otrzymał złoto w kategorii „Najlepszy rebranding w branży cyfrowej”oraz został wyróżniony za najlepszą identyfikację wizualną w sektorze "Technologia, media i telekomunikacja".

WYZWANIA (I ROZWIĄZANIE :)

Rebranding największego polskiego portalu internetowego. Stworzenie nowego logo adekwatnego do nowej misji redefiniującej dotychczasową formułę platformy internetowej w medium nie tylko w pełni informacyjne, ale również kompetentnie komentujące i kreujące rzeczywistość. Medium precyzyjnie odpowiadające na potrzeby odbiorców, pełniące funkcję inteligentnego przewodnika i doradcy, oferujące user experience adekwatne do współczesnego świata.

Zaprojektowaliśmy konceptualne logo pozbawione barier, bo otwarte na przekształcenia – funkcjonujące równie skutecznie w przestrzeni wirtualnej, jak i realnej, bez względu na rodzaj kanału komunikacyjnego czy narzędzia, w którym przyjdzie mu zaistnieć. Logo uwzględnia współczesne zasady projektowania, manifestuje iście online’ową szybkość reagowania na zmieniającą się rzeczywistość. Nowoczesne logo swobodnie konkuruje z najlepszymi znakami światowych marek internetowych.

Przeczytaj także: Wirtualna Polska Świata

Dyrektor strategiczny:
Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
Manager Projektu:
Armand Ziemiński, Lucyna Zych
Realizacja:
2014
Nagrody:
EFFIE AWARDS 2015: Grand Prix and Gold in the 'Media, culture and entertainment' category / TRANSFORM AWARDS 2015: 1 – Gold for best rebrand of a digital property. 2 – Highly commended for best visual identity from the technology, media & telecommunicati
Klient:
Grupa Wirtualna Polska
Sektor:
e-commerce
Dyrektor strategiczny:
Wojtek Mierowski, Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
Manager Projektu:
Armand Ziemiński, Lucyna Zych
Realizacja:
2014
Nagrody:
EFFIE AWARDS 2015: Grand Prix and Gold in the 'Media, culture and entertainment' category / TRANSFORM AWARDS 2015: 1 – Gold for best rebrand of a digital property. 2 – Highly commended for best visual identity from the technology, media & telecommunicati
Klient:
Grupa Wirtualna Polska
Sektor:
e-commerce

e-commerce