NC+ 2.0

Specyficzna sytuacja – rebranding rebrandingu. Trudna sytuacja PR-owa firmy powoduje konieczność przyspieszonej ewolucji świeżo wprowadzonego, a przez nas zaprojektowanego brandingu marki nc+.

Skutkiem naszych rekomendacji eksperckich, wewnętrzny zespół designerski nc+ dokonuje ewolucji on-screen’owego systemu wizualnego marki. Nie mając takich doświadczeń jak my, nam powierza się opracowanie działania upgrade'owanego systemu w realu, dotyczy to głównie sieci sklepów partnerskich nc+.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
3D modeling & rendering:
Sławek Barcz
Klient:
nc+
Realizacja:
2014
Sektor:
media
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
3D modeling & rendering:
Sławek Barcz
Klient:
nc+
Realizacja:
2014
Sektor:
media

media