NC+
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Jeden z największych graczy na rynku CYFRA+ przejmuje najbardziej rozwiniętą technologicznie markę w kategorii – telewizję „n” (nomen omen zaprojektowaną również przez nas).
WYZWANIE
Dwie marki o różnych osobowościach połączyć w jedną – kumulującą energię i superlatywy brandów składowych. Tworząc nową tożsamość, nie „zgubić linku” z dotychczasowymi użytkownikami obu marek, dając im poczucie korzyści płynących z połączenia. Wszystko w 8 tygodni! Od konceptu po gotowy brand book.
ROZWIĄZANIE
Nowoczesny, entertainmentowy znak z wymiennym contentem! Nowa nazwa NC+ jako zapis formuły nowej telewizji. Nowoczesne formy przestrzenne w punktach i design całego systemu. Wszystko razem w zaawansowanej technologii dostarczającej najwyższej jakości emocji. NC+ to nowa definicja rozrywki. W badaniach odbioru uzyskaliśmy doskonałe wyniki na wszystkich parametrach.
Zobacz także rebranding nc+ do wersji 2.0
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- Klient:
- Cyfra+
- Realizacja:
- 2012-2013
- Sektor:
- media
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
- Klient:
- Cyfra+
- Realizacja:
- 2012-2013
- Sektor:
- media