NC+

SYTUACJA WYJŚCIOWA

Jeden z największych graczy na rynku CYFRA+ przejmuje najbardziej rozwiniętą technologicznie markę w kategorii – telewizję „n” (nomen omen zaprojektowaną również przez nas).

WYZWANIE

Dwie marki o różnych osobowościach połączyć w jedną – kumulującą energię i superlatywy brandów składowych. Tworząc nową tożsamość, nie „zgubić linku” z dotychczasowymi użytkownikami obu marek, dając im poczucie korzyści płynących z połączenia. Wszystko w 8 tygodni! Od konceptu po gotowy brand book.

ROZWIĄZANIE

Nowoczesny, entertainmentowy znak z wymiennym contentem! Nowa nazwa NC+ jako zapis formuły nowej telewizji. Nowoczesne formy przestrzenne w punktach i design całego systemu. Wszystko razem w zaawansowanej technologii dostarczającej najwyższej jakości emocji. NC+ to nowa definicja rozrywki. W badaniach odbioru uzyskaliśmy doskonałe wyniki na wszystkich parametrach.

Zobacz także rebranding nc+ do wersji 2.0

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
Klient:
Cyfra+
Realizacja:
2012-2013
Sektor:
media
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz
Klient:
Cyfra+
Realizacja:
2012-2013
Sektor:
media

media