LOTTO
WYZWANIE
Uwspółcześnić i nasycić emocjami bardzo stary i nieatrakcyjny wizerunek firmy i jej produktów, które w odbiorze grających pozbawione były cech różnicujących. Lotto we wszystkich swoich wcieleniach odnotowywało sukcesywne i znaczne spadki sprzedaży i traciło popularność szczególnie w młodych grupach wiekowych. Należało zamanifestować nową żywotność firmy i jej atrakcyjność w czasach gier komputerowych i wchodzących na rynek platform smartfonowych.
ROZWIĄZANIE
Na podstawie badań i analizy specyfiki poszczególnych gier dokonano rewizji portfela produktów i ich funkcjonalności. Zaprojektowano nową architekturę marki (odejście od modelu monobrandowego na rzecz autonomicznych marek tworzących czytelną rodzinę). W zakresie designu zaadaptowano rozwiązanie bliskie stylistyce i konwencji piktogramów brytyjskiej National Lottery jako najlepiej spełniające wymogi dzisiejszych aplikacji.
ZAKRES PRAC
Projekt obejmował pełne spektrum usług brand consultingowych – od badań, audytu, zdefiniowania nowej tożsamości marki i przebudowy jej architektury aż do zaprojektowania nowej identyfikacji wizualnej firmy i marki (redesign całego portfolio produktów wraz z nowymi nazwami gier).
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Totalizator Sportowy
- Realizacja:
- 2009-2010
- Sektor:
- kultura i rozrywka
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Jacek Stankiewicz
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Totalizator Sportowy
- Realizacja:
- 2009-2010
- Sektor:
- kultura i rozrywka