ŁOMŻA

CASE W PRZYGOTOWANIU 

Marki nieustannie się zmieniają. Czasami jednak potrzebują nieco zwolnić. Znaleść moment  by spojrzeć w siebie i na nowo uchwycić to co najważniejsze w ich DNA. Tak było w przypadku Łomży. Wydobyliśmy na wierzch to, co zawsze w niej tkwiło. Zieloną kolorystykę jako główny kod marki, biletu wstępu do krainy legendarnego zielonego wypoczynku – Łomżingu. Regionalne korzenie, w postaci kurpiowskiej pary i ornamentu nawiązującego do tradycyjnych ludowych wycinanek. Klasyczną piwność w formie szarfy i medali. Całość zwieńczyliśmy sygnetem – symbolem skaczącego jelenia, będącym jednocześnie elementem logotypu browaru i herbu miasta Łomża. 

Więcej o projekcie już wkrótce.

Zakres:
Brand design, Packaging design
Brand Designer:
Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
DTP:
Jacek Stankiewicz, Darek Stępiński
Rendery 3D:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2021
Zakres:
Brand design, Packaging design
Brand Designer:
Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
DTP:
Jacek Stankiewicz, Darek Stępiński
Rendery 3D:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2021