ŁOMŻA
CASE W PRZYGOTOWANIU
Marki nieustannie się zmieniają. Czasami jednak potrzebują nieco zwolnić. Znaleść moment by spojrzeć w siebie i na nowo uchwycić to co najważniejsze w ich DNA. Tak było w przypadku Łomży. Wydobyliśmy na wierzch to, co zawsze w niej tkwiło. Zieloną kolorystykę jako główny kod marki, biletu wstępu do krainy legendarnego zielonego wypoczynku – Łomżingu. Regionalne korzenie, w postaci kurpiowskiej pary i ornamentu nawiązującego do tradycyjnych ludowych wycinanek. Klasyczną piwność w formie szarfy i medali. Całość zwieńczyliśmy sygnetem – symbolem skaczącego jelenia, będącym jednocześnie elementem logotypu browaru i herbu miasta Łomża.
Więcej o projekcie już wkrótce.
- Zakres:
- Brand design, Packaging design
- Brand Designer:
- Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- DTP:
- Jacek Stankiewicz, Darek Stępiński
- Rendery 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2021
- Zakres:
- Brand design, Packaging design
- Brand Designer:
- Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- DTP:
- Jacek Stankiewicz, Darek Stępiński
- Rendery 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2021