LENART
Choć mało kto o tym wie, Polska jest światową potęgą meblarską. Jednak większość producentów zaopatruje dziś duże marki, samemu pozostając w cieniu. W podobnej sytuacji była firma DIG-NET, prowadzona przez rodzinę Państwa Lenart. Po latach funkcjonowania z sukcesem jako przedsiębiorstwo B2B, DIG-NET postanowił zdywersyfikować swoją działalność i stworzyć markę konsumencką.
Uczestniczyliśmy w tym procesie od początku, tworząc pozycjonowanie, narrację oraz system identyfikacji wizualnej dla nowej marki. Tak powstał Lenart – marka produkująca funkcjonalne i estetyczne meble dostosowane do potrzeb współczesnej rodziny w małym polskim mieście. Lenart udowadnia, że nawet małą przestrzeń można zaaranżować tak, by wszyscy czuli się w niej jak w domu.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Współpraca w zakresie strategii:
- Bartłomiej Brach
- Design:
- Ada Brzozowska
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Dig-Net
- Branża:
- meble
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Współpraca w zakresie strategii:
- Bartłomiej Brach
- Design:
- Ada Brzozowska
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Dig-Net
- Branża:
- meble