LENART

Choć mało kto o tym wie, Polska jest światową potęgą meblarską. Jednak większość producentów zaopatruje dziś duże marki, samemu pozostając w cieniu. W podobnej sytuacji była firma DIG-NET, prowadzona przez rodzinę Państwa Lenart. Po latach funkcjonowania z sukcesem jako przedsiębiorstwo B2B, DIG-NET postanowił zdywersyfikować swoją działalność i stworzyć markę konsumencką.

Uczestniczyliśmy w tym procesie od początku, tworząc pozycjonowanie, narrację oraz system identyfikacji wizualnej dla nowej marki. Tak powstał Lenart – marka produkująca funkcjonalne i estetyczne meble dostosowane do potrzeb współczesnej rodziny w małym polskim mieście. Lenart udowadnia, że nawet małą przestrzeń można zaaranżować tak, by wszyscy czuli się w niej jak w domu.

Stworzyliśmy branding demonstrujący główne przewagi marki – umiejętność sprawnego władania przestrzenią oraz zręczność w jej stylowej aranżacji. Efekt ten osiągnęliśmy łącząc techniczną siatkę z wielobarwnymi patternami.
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Współpraca w zakresie strategii:
Bartłomiej Brach
Design:
Ada Brzozowska
Project Manager:
Lucyna Zych
DTP:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2017
Klient:
Dig-Net
Branża:
meble
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Współpraca w zakresie strategii:
Bartłomiej Brach
Design:
Ada Brzozowska
Project Manager:
Lucyna Zych
DTP:
Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2017
Klient:
Dig-Net
Branża:
meble

przemysł, meble