LE GRAND

Rowery należącej do Kross S.A. marki Grand znane były Polakom do lat. Jej oferta kierowana była do mniej wymagających konsumentów, potrzebujących roweru do codziennego użytku. Wraz z dynamicznym rozwojem kategorii, rosnącą konkurencją ze strony sprzedających tanie produkty sieci handlowych zapadła decyzja o odświeżeniu wizerunku marki.

Fazę projektową poprzedziliśmy przeprowadzonym wraz z Klientem warsztatem strategicznym. Pomógł on zrewidować początkowy brief. We wspólnie wypracowanym koncepcie udało się uchwycić sedno tego, czym jest współczesny miejski rower: miksu klasycznej formy, współczesnych rozwiązań technologicznych i przede wszystkim dostępności. Podjęliśmy też decyzję o daleko idącym rebrandingu, obejmującym nie tylko wypracowanie nowego znaku, ale też zmianę nazwy. W ten sposób powstała marka Le Grand.

BNA odpowiadało za proces strategiczny, opracowanie konceptu marki, projekt logo oraz przygotowanie brand book’a wraz z wytycznymi implementacyjnymi.

Efekty przeprowadzonego przez Klienta wdrożenia można obejrzeć na legrandbikes.pl

Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Armand Ziemiński
Designer:
Mateusz Bieniusa
Klient:
Le Grand
Realizacja:
2014-2015
Sektor:
sport
Dyrektor Strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor Kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Armand Ziemiński
Designer:
Mateusz Bieniusa
Klient:
Le Grand
Realizacja:
2014-2015
Sektor:
sport

sport