LE GRAND
Rowery należącej do Kross S.A. marki Grand znane były Polakom do lat. Jej oferta kierowana była do mniej wymagających konsumentów, potrzebujących roweru do codziennego użytku. Wraz z dynamicznym rozwojem kategorii, rosnącą konkurencją ze strony sprzedających tanie produkty sieci handlowych zapadła decyzja o odświeżeniu wizerunku marki.
Fazę projektową poprzedziliśmy przeprowadzonym wraz z Klientem warsztatem strategicznym. Pomógł on zrewidować początkowy brief. We wspólnie wypracowanym koncepcie udało się uchwycić sedno tego, czym jest współczesny miejski rower: miksu klasycznej formy, współczesnych rozwiązań technologicznych i przede wszystkim dostępności. Podjęliśmy też decyzję o daleko idącym rebrandingu, obejmującym nie tylko wypracowanie nowego znaku, ale też zmianę nazwy. W ten sposób powstała marka Le Grand.
BNA odpowiadało za proces strategiczny, opracowanie konceptu marki, projekt logo oraz przygotowanie brand book’a wraz z wytycznymi implementacyjnymi.
Efekty przeprowadzonego przez Klienta wdrożenia można obejrzeć na legrandbikes.pl
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Armand Ziemiński
- Designer:
- Mateusz Bieniusa
- Klient:
- Le Grand
- Realizacja:
- 2014-2015
- Sektor:
- sport
- Dyrektor Strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor Kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Armand Ziemiński
- Designer:
- Mateusz Bieniusa
- Klient:
- Le Grand
- Realizacja:
- 2014-2015
- Sektor:
- sport