KTR 2019

Konkurs KTR nagradza co roku najciekawsze dokonania branży kreatywnej w Polsce. Charakterystycznym symbolem KTRów jest miecz zaprojektowany przez Oskara Ziętę. Miecz istniał jako nagroda i jako słowo, ale nie istniał jako medium i główny element identyfikacji Klubu oraz Festiwalu. Zmieniliśmy myślenie o samym mieczu jako obiekcie, odcieliśmy się od rycerskich skojarzeń i spojrzeliśmy na lekką rzeźbę z polerowanego metalu.

Wspólnię z forografem Łukaszem Murgiabią szukaliśmy charakterystycznych refleksów. Zaczęliśmy od prostych gradientów, by dojść do gęstych psychodelicznych radialnych materiałów, które następnie rzucaliśmy na miecz dodatkowo wprawiając rzutnik w ruch. 

-

Uzupełnieniem wyjściowej sesji zdjęciowej są poklatkowe animacje oraz zdjęcia Przewodniczących poszczególnych składów jurorskich konkursu. 

Zakres:
język wizualny, motion, static, social
Art direction:
Łukasz Słotwiński
Brand konsultant:
Alina Kostiuk
Zdjęcia:
Łukasz Murgrabia
Animacje:
Jan Jakub Wiatrzyk
Zdjęcia jurorów:
Nikodem Marek
Project manager:
Daniel Kuber (SAR)
Klient:
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Sektor:
organizacje non-profit, przemysły kreatywne
Realizacja:
2019
Zakres:
język wizualny, motion, static, social
Art direction:
Łukasz Słotwiński
Brand konsultant:
Alina Kostiuk
Zdjęcia:
Łukasz Murgrabia
Animacje:
Jan Jakub Wiatrzyk
Zdjęcia jurorów:
Nikodem Marek
Project manager:
Daniel Kuber (SAR)
Klient:
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
Sektor:
organizacje non-profit, przemysły kreatywne
Realizacja:
2019