KTR 2019
Konkurs KTR nagradza co roku najciekawsze dokonania branży kreatywnej w Polsce. Charakterystycznym symbolem KTRów jest miecz zaprojektowany przez Oskara Ziętę. Miecz istniał jako nagroda i jako słowo, ale nie istniał jako medium i główny element identyfikacji Klubu oraz Festiwalu. Zmieniliśmy myślenie o samym mieczu jako obiekcie, odcieliśmy się od rycerskich skojarzeń i spojrzeliśmy na lekką rzeźbę z polerowanego metalu.
Wspólnie z fotografem Łukaszem Murgrabią szukaliśmy charakterystycznych refleksów. Zaczęliśmy od prostych gradientów, by dojść do gęstych psychodelicznych radialnych materiałów, które następnie rzucaliśmy na miecz dodatkowo wprawiając rzutnik w ruch.
-
Uzupełnieniem wyjściowej sesji zdjęciowej są poklatkowe animacje oraz zdjęcia Przewodniczących poszczególnych składów jurorskich konkursu.
- Zakres:
- język wizualny, motion, static, social
- Art direction:
- Łukasz Słotwiński
- Brand konsultant:
- Alina Kostiuk
- Zdjęcia:
- Łukasz Murgrabia
- Animacje:
- Jan Jakub Wiatrzyk
- Zdjęcia jurorów:
- Nikodem Marek
- Project manager:
- Daniel Kuber (SAR)
- Klient:
- Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
- Sektor:
- organizacje non-profit, przemysły kreatywne
- Realizacja:
- 2019
- Zakres:
- język wizualny, motion, static, social
- Art direction:
- Łukasz Słotwiński
- Brand konsultant:
- Alina Kostiuk
- Zdjęcia:
- Łukasz Murgrabia
- Animacje:
- Jan Jakub Wiatrzyk
- Zdjęcia jurorów:
- Nikodem Marek
- Project manager:
- Daniel Kuber (SAR)
- Klient:
- Stowarzyszenie Agencji Reklamowych
- Sektor:
- organizacje non-profit, przemysły kreatywne
- Realizacja:
- 2019