HOUSE

WYZWANIE

Odmłodzenie i zmiana charakteru brandu. Doprecyzowanie pozycjonowania i osobowości marki, kreacja nowego corporate i brand identity wraz ze znakiem firmowym mającym pełnić funkcję sygnetu markowego nadającego marce kultowy charakter.

ROZWIĄZANIE

Monobrand. New brand logo wraz z dyrektywami do jego stosowania w komunikacji. Definicja zasad brandowania POS. Stworzenie systemu labellingu – przywieszek, wszywek i metek, które podnosiłyby wizerunek marki.

REZULTATY

Wzrost siły marki w retailu. Wyrazisty i oryginalny image dobrze postrzegany przez grupę docelową i wpasowany w portfel marek LPP.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska
Klient:
House
Realizacja:
2002-2003
Sektor:
retail
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska
Klient:
House
Realizacja:
2002-2003
Sektor:
retail

retail