HOUSE
WYZWANIE
Odmłodzenie i zmiana charakteru brandu. Doprecyzowanie pozycjonowania i osobowości marki, kreacja nowego corporate i brand identity wraz ze znakiem firmowym mającym pełnić funkcję sygnetu markowego nadającego marce kultowy charakter.
ROZWIĄZANIE
Monobrand. New brand logo wraz z dyrektywami do jego stosowania w komunikacji. Definicja zasad brandowania POS. Stworzenie systemu labellingu – przywieszek, wszywek i metek, które podnosiłyby wizerunek marki.
REZULTATY
Wzrost siły marki w retailu. Wyrazisty i oryginalny image dobrze postrzegany przez grupę docelową i wpasowany w portfel marek LPP.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska
- Klient:
- House
- Realizacja:
- 2002-2003
- Sektor:
- retail
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska
- Klient:
- House
- Realizacja:
- 2002-2003
- Sektor:
- retail