HI BRAND NEW!

Zadanie
Nesperta (producent lakierów Semilac) poprosiła nas o stworzenie konceptu nowego brandu, rozszerzającego portfolio firmy o produkt skierowany bezpośrednio do konsumentek, a nie do profesjonalistek (manicurzystek). Naszym zadaniem było wykreowanie pełnego (totalnego!) konceptu marki - jej pozycjonowania, namingu, identyfikacji wizualnej, packagingu oraz pomysł na ideę i kontekst komunikacji.

Rozwiązanie
hi -to marka dla dziewczyn, które chcą (nomen omen) na własną rękę odkrywać manicure hybrydowy. hi - to zabawa kolorem, satysfakcja z trwałości i radość z pięknie wyglądających paznokci w każdej sytuacji - na wakacjach, na siłowni, na randce i zawsze, gdy tylko masz na to ochotę. Dlatego warto się poznać i powiedzieć hi hibrid! To naprawdę proste!

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Beata Grzeganek, Jacek Stankiewicz
Project Manager:
Lucyna Zych
Klient:
Nesperta
Realizacja:
2017
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Design:
Beata Grzeganek, Jacek Stankiewicz
Project Manager:
Lucyna Zych
Klient:
Nesperta
Realizacja:
2017

moda i kosmetyki