HI BRAND NEW!
Zadanie
Nesperta (producent lakierów Semilac) poprosiła nas o stworzenie konceptu nowego brandu, rozszerzającego portfolio firmy o produkt skierowany bezpośrednio do konsumentek, a nie do profesjonalistek (manicurzystek). Naszym zadaniem było wykreowanie pełnego (totalnego!) konceptu marki - jej pozycjonowania, namingu, identyfikacji wizualnej, packagingu oraz pomysł na ideę i kontekst komunikacji.
Rozwiązanie
hi -to marka dla dziewczyn, które chcą (nomen omen) na własną rękę odkrywać manicure hybrydowy. hi - to zabawa kolorem, satysfakcja z trwałości i radość z pięknie wyglądających paznokci w każdej sytuacji - na wakacjach, na siłowni, na randce i zawsze, gdy tylko masz na to ochotę. Dlatego warto się poznać i powiedzieć hi hibrid! To naprawdę proste!
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Beata Grzeganek, Jacek Stankiewicz
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Klient:
- Nesperta
- Realizacja:
- 2017
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Design:
- Beata Grzeganek, Jacek Stankiewicz
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Klient:
- Nesperta
- Realizacja:
- 2017