GODLY
Katolicki start-up technologiczny, Benedeo, chciał stworzyć międzynarodową platformę dla Katolików, która pozwoliłaby ludziom na całym świecie dbać o swoje życie duchowe. Powstał serwis oraz aplikacja, służące do modlitwy, dialogu, organizowania lokalnych wspólnot, wspierania inicjatyw charytatywnych, słuchania podcastów i oglądania contentu video od autorów z całego świata.
Dzięki swojej platformie, Benedeo chciało zamanifestować inne oblicze Kościoła – młode, otwarte, pogodne, zaangażowane, osadzone we współczesności. Nasze zadanie polegało na stworzeniu nazwy, strategii marki i systemu identyfikacji wizualnej dla międzynarodowej inicjatywy, która chce dokonać przełomu w najbardziej konserwatywnej kategorii na świecie – Kościele Katolickim.
- Zakres:
- naming, architektura marki, strategia marki, logo, brand identity, ilustracje
- Creative Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Designer:
- Beata Grzeganek
- Sektor:
- media
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- Benedeo
- Zakres:
- naming, architektura marki, strategia marki, logo, brand identity, ilustracje
- Creative Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Andrzej Rozen
- Designer:
- Beata Grzeganek
- Sektor:
- media
- Realizacja:
- 2018
- Klient:
- Benedeo