GODLY

Katolicki start-up technologiczny, Benedeo, chciał stworzyć międzynarodową platformę dla Katolików, która pozwoliłaby ludziom na całym świecie dbać o swoje życie duchowe. Powstał serwis oraz aplikacja, służące do modlitwy, dialogu, organizowania lokalnych wspólnot, wspierania inicjatyw charytatywnych, słuchania podcastów i oglądania contentu video od autorów z całego świata.

Dzięki swojej platformie, Benedeo chciało zamanifestować inne oblicze Kościoła – młode, otwarte, pogodne, zaangażowane, osadzone we współczesności. Nasze zadanie polegało na stworzeniu nazwy, strategii marki i systemu identyfikacji wizualnej dla międzynarodowej inicjatywy, która chce dokonać przełomu w najbardziej konserwatywnej kategorii na świecie – Kościele Katolickim.

Zakres:
naming, architektura marki, strategia marki, logo, brand identity, ilustracje
Creative Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Designer:
Beata Grzeganek
Sektor:
media
Realizacja:
2018
Klient:
Benedeo
Zakres:
naming, architektura marki, strategia marki, logo, brand identity, ilustracje
Creative Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Andrzej Rozen
Designer:
Beata Grzeganek
Sektor:
media
Realizacja:
2018
Klient:
Benedeo