GALERIA WYPIEKÓW
Galeria Wypieków to znana warszawska sieć sklepów oferujących wyśmienite pieczywo. Początkowe zlecenie restylizacji logo jakie otrzymaliśmy od właścicieli, Państwa Lubaszka, stopniowo ewoluowało w projekt zdefiniowania idei marki.
Piotr Lubaszka to już trzecie pokolenie rodu piekarzy. Swego fachu uczył się od dziadka, który uruchomił własną piekarnię na gruzach stolicy w 1945 roku. Kolejne pokolenia Lubaszków doskonalą piekarnicze rzemiosło i karmią Warszawę zdrowym i świeżym chlebem. W erze odpiekanych „produktów chlebopodobnych”, tradycyjny chleb Lubaszków jest prawdziwym ewenementem.
Nasze obserwacje i wiedzę jaką wynieśliśmy z rozmów z państwem Lubaszka postanowiliśmy wykorzystać w zmianie systemu identyfikacji. Sięgnęliśmy do korzeni i przywróciliśmy Galerii Wypieków jej pierwotną, piekarniczą tożsamość - zaprojektowaliśmy nowe logo inspirowane kształtem tradycyjnego pieca i uzupełnione o stanowiący gwarancję jakości podpis właściciela, wzmocniliśmy także istniejące elementy brandingu – charakterystyczną kolorystykę oraz neony.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski, Dominik Robak
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Wizualizacje 3D:
- Sławomir Barcz, Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2016
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Klient:
- Galeria Wypieków
- Sektor:
- jedzenie i napoje
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski, Dominik Robak
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Wizualizacje 3D:
- Sławomir Barcz, Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2016
- Brand Consultant:
- Marcin Jurczak
- Klient:
- Galeria Wypieków
- Sektor:
- jedzenie i napoje