GALERIA WYPIEKÓW

Galeria Wypieków to znana warszawska sieć sklepów oferujących wyśmienite pieczywo. Początkowe zlecenie restylizacji logo jakie otrzymaliśmy od właścicieli, Państwa Lubaszka, stopniowo ewoluowało w projekt zdefiniowania idei marki. 

Piotr Lubaszka to już trzecie pokolenie rodu piekarzy. Swego fachu uczył się od dziadka, który uruchomił własną piekarnię na gruzach stolicy w 1945 roku. Kolejne pokolenia Lubaszków doskonalą piekarnicze rzemiosło i karmią Warszawę zdrowym i świeżym chlebem. W erze odpiekanych „produktów chlebopodobnych”, tradycyjny chleb Lubaszków jest prawdziwym ewenementem.  

Nasze obserwacje i wiedzę jaką wynieśliśmy z rozmów z państwem Lubaszka postanowiliśmy wykorzystać w zmianie systemu identyfikacji. Sięgnęliśmy do korzeni i przywróciliśmy Galerii Wypieków jej pierwotną, piekarniczą tożsamość - zaprojektowaliśmy nowe logo inspirowane kształtem tradycyjnego pieca i uzupełnione o stanowiący gwarancję jakości podpis właściciela, wzmocniliśmy także istniejące elementy brandingu – charakterystyczną kolorystykę oraz neony.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Wojtek Mierowski, Dominik Robak
DTP:
Jacek Stankiewicz
Wizualizacje 3D:
Sławomir Barcz, Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2016
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Klient:
Galeria Wypieków
Sektor:
jedzenie i napoje
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Design:
Wojtek Mierowski, Dominik Robak
DTP:
Jacek Stankiewicz
Wizualizacje 3D:
Sławomir Barcz, Jacek Stankiewicz
Realizacja:
2016
Brand Consultant:
Marcin Jurczak
Klient:
Galeria Wypieków
Sektor:
jedzenie i napoje

jedzenie i napoje