EMPIK
WYZWANIE
Przekształcić chaotyczny „house of brands” w logiczny i nowoczesny „branded house” czerpiący z dziedzictwa pierwszych, powstałych w latach 60-tych, kultowych kawiarenek EMPiK. Wykreować design odpowiadający zrekonstruowanej osobowości marki („pożeracz kultury”).
ROZWIĄZANIE
Projekt charakterystycznej czcionki i typografii identyfikującej markę we wszystkich jej przekazach i formach aktywności. Projekt „świata marki” i jej zachowań na przykładzie kultowych touchpointów i opakowań.
REZULTATY
Zwiększenie czytelności i uwspółcześnienie marki. Obrona pozycji lidera w swojej kategorii i zwiększenie dystansu do konkurencji. Łatwość w adaptacji nowego rangu produktowego.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska, Marcin Petrus
- Nagrody:
- 2010 Rebrand 100, 2010 Logolounge 6
- Klient:
- Empik
- Realizacja:
- 2008
- Sektor:
- retail
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska, Marcin Petrus
- Nagrody:
- 2010 Rebrand 100, 2010 Logolounge 6
- Klient:
- Empik
- Realizacja:
- 2008
- Sektor:
- retail