EMPIK

WYZWANIE

Przekształcić chaotyczny „house of brands” w logiczny i nowoczesny „branded house” czerpiący z dziedzictwa pierwszych, powstałych w latach 60-tych, kultowych kawiarenek EMPiK. Wykreować design odpowiadający zrekonstruowanej osobowości marki („pożeracz kultury”).

ROZWIĄZANIE

Projekt charakterystycznej czcionki i typografii identyfikującej markę we wszystkich jej przekazach i formach aktywności. Projekt „świata marki” i jej zachowań na przykładzie kultowych touchpointów i opakowań.

REZULTATY

Zwiększenie czytelności i uwspółcześnienie marki. Obrona pozycji lidera w swojej kategorii i zwiększenie dystansu do konkurencji. Łatwość w adaptacji nowego rangu produktowego.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska, Marcin Petrus
Nagrody:
2010 Rebrand 100, 2010 Logolounge 6
Klient:
Empik
Realizacja:
2008
Sektor:
retail
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Wika Wojciechowska, Marcin Petrus
Nagrody:
2010 Rebrand 100, 2010 Logolounge 6
Klient:
Empik
Realizacja:
2008
Sektor:
retail

retail