EKSTRAKLASA

SYTUACJA WYJŚCIOWA

Anachroniczny i nieatrakcyjny wizualnie system identyfikacji Ekstraklasy. Za mało spektakularny i nie wyróżniający się na tle innych rozrywek, nieoddający emocji związanej z rozgrywkami. System mało premium, niebędący odzwierciedleniem prestiżowych zmagań najlepszych polskich klubów piłki nożnej.

WYZWANIE

Stworzyć logo i system, który byłby synonimem męskiej rozrywki na najwyższym poziomie. Premium nie tylko wobec istniejącego systemu, ale i w kategoriach bezwzględnych. Wykreowane rozwiązanie ma być sprawne we wszystkich mediach (TV, internet) i w realu (stadion).

ROZWIĄZANIE

Logo jako znak „klubu klubów” jednoczącego wszystkich fanów polskiej Ekstraklasy, kluby i zawodników. Nowoczesne, męskie i piłkarskie logo symbolizuje arenę zmagań wszystkich klubów Ekstraklasy zjednoczonych pod jednym herbem: e – jak ekstraklasa.

Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Marcin Zaborski
DTP:
Jacek Stankiewicz
Klient:
Ekstraklasa
Realizacja:
2013-2014
Sektor:
sport
Dyrektor strategiczny:
Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
Dyrektor kreatywny:
Wojtek Mierowski
Designer:
Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Marcin Zaborski
DTP:
Jacek Stankiewicz
Klient:
Ekstraklasa
Realizacja:
2013-2014
Sektor:
sport

sport