EKSTRAKLASA
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Anachroniczny i nieatrakcyjny wizualnie system identyfikacji Ekstraklasy. Za mało spektakularny i nie wyróżniający się na tle innych rozrywek, nieoddający emocji związanej z rozgrywkami. System mało premium, niebędący odzwierciedleniem prestiżowych zmagań najlepszych polskich klubów piłki nożnej.
WYZWANIE
Stworzyć logo i system, który byłby synonimem męskiej rozrywki na najwyższym poziomie. Premium nie tylko wobec istniejącego systemu, ale i w kategoriach bezwzględnych. Wykreowane rozwiązanie ma być sprawne we wszystkich mediach (TV, internet) i w realu (stadion).
ROZWIĄZANIE
Logo jako znak „klubu klubów” jednoczącego wszystkich fanów polskiej Ekstraklasy, kluby i zawodników. Nowoczesne, męskie i piłkarskie logo symbolizuje arenę zmagań wszystkich klubów Ekstraklasy zjednoczonych pod jednym herbem: e – jak ekstraklasa.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Marcin Zaborski
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Ekstraklasa
- Realizacja:
- 2013-2014
- Sektor:
- sport
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Marcin Zaborski
- DTP:
- Jacek Stankiewicz
- Klient:
- Ekstraklasa
- Realizacja:
- 2013-2014
- Sektor:
- sport