CYBER_FOLKS

cyber_Folks

Grupa R22, właściciel marek hostingowych i domenowych takich jak domeny.pl, kei.pl, hekko.pl, linux.pl poprosiła nas o stworzenie marki, która docelowo zintegruje wszystkie podmioty hostingowe Grupy, zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Naszym zadaniem było wypracowanie koncepcji marki, która zerwałaby ze sztywnymi ramami kategorii, w której poszczególni gracze kopiują lidera, a centrum komunikacji zajmuje rywalizacja cenowa. Nowa marka miała posługiwać się językiem wartości, poprzez swój wizerunek wyrażać pozycjonowanie i purpose organizacji

Proces kreacji konceptu marki zaczęliśmy od namingu. Znalezione nazwy sprawdziliśmy pod kątem możliwości rejestracji i dostępności domen a następnie zweryfikowaliśmy ich potencjał za pomocą designu - shortlista najlepszych nazw została zaprezentowana w formie całościowych wizji kreatywnych nowej marki. Zwycięska propozycja Cyber Folks jest opowieścią o zaangażowanym zespole ekspertów, którzy wiedzę o technologii łączą z kompetencjami miękkimi, by zwinnie wspierać klientów w rozwoju ich działań w digitalu. 

Design jest przedłużeniem konceptu nazewniczego. System identyfikacji opiera się na responsywnym logotypie, który pełni także rolę inkrustacji. Podkreślnik łączący pola kompetencji marki (cyber i folks) buduje symboliczną przestrzeń do realizacji planów w internecie. Język wizualny bogaty jest w fotografie skracające dystans między marką a jej Klientami, a energetyczna kolorystyka zagrzewa do działania.


Zakres:
brand name, logo, brand identity
Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Creative Director:
Łukasz Słotwiński
Brand Designer:
Alan Kamiński
Sektor:
technologia
Klient:
R22
Realizacja:
2020
Zakres:
brand name, logo, brand identity
Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Creative Director:
Łukasz Słotwiński
Brand Designer:
Alan Kamiński
Sektor:
technologia
Klient:
R22
Realizacja:
2020

technologia, e-commerce