CYBER_FOLKS
cyber_Folks
Grupa R22, właściciel marek hostingowych i domenowych takich jak domeny.pl, kei.pl, hekko.pl, linuxpl.com poprosiła nas o stworzenie marki, która docelowo zintegruje wszystkie podmioty hostingowe Grupy, zarówno w Polsce, jak i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Naszym zadaniem było wypracowanie koncepcji marki, która zerwałaby ze sztywnymi ramami kategorii, w której poszczególni gracze kopiują lidera, a centrum komunikacji zajmuje rywalizacja cenowa. Nowa marka miała posługiwać się językiem wartości, poprzez swój wizerunek wyrażać pozycjonowanie i purpose organizacji.
Proces kreacji konceptu marki zaczęliśmy od namingu. Znalezione nazwy sprawdziliśmy pod kątem możliwości rejestracji i dostępności domen a następnie zweryfikowaliśmy ich potencjał za pomocą designu - shortlista najlepszych nazw została zaprezentowana w formie całościowych wizji kreatywnych nowej marki. Zwycięska propozycja Cyber Folks jest opowieścią o zaangażowanym zespole ekspertów, którzy wiedzę o technologii łączą z kompetencjami miękkimi, by zwinnie wspierać klientów w rozwoju ich działań w digitalu.
Design jest przedłużeniem konceptu nazewniczego. System identyfikacji opiera się na responsywnym logotypie, który pełni także rolę inkrustacji. Podkreślnik łączący pola kompetencji marki (cyber i folks) buduje symboliczną przestrzeń do realizacji planów w internecie. Język wizualny bogaty jest w fotografie skracające dystans między marką a jej Klientami, a energetyczna kolorystyka zagrzewa do działania.
- Zakres:
- brand name, logo, brand identity
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Creative Director:
- Łukasz Słotwiński
- Brand Designer:
- Alan Kamiński
- Sektor:
- technologia
- Klient:
- R22
- Realizacja:
- 2020
- Zakres:
- brand name, logo, brand identity
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Creative Director:
- Łukasz Słotwiński
- Brand Designer:
- Alan Kamiński
- Sektor:
- technologia
- Klient:
- R22
- Realizacja:
- 2020