CHILLIZET
Radio Zet Chilli, w związku z powrotem do dawnej nazwy, poprosiło nas o przygotowanie nowego logotypu marki. Radio chciało przywrócić pierwotną tożsamość marki i wyjść na przeciw oczekiwaniom słuchaczy, którzy mimo przeprowadzonej w 2013 roku zmiany, nadal przyzwyczajeni byli do nazwy Chilli Zet. Prace nad znakiem poprzedziliśmy analizami, w których próbowaliśmy razem z klientem zrozumieć, w czym tkwi fenomen marki. Na tej podstawie przygotowaliśmy identyfikację, która z jednej strony przywracała jej dotychczasową tożsamość, a z drugiej strony, przenosiła ją estetycznie w bardziej nowoczesny, mobilny świat.
Zaproponowaliśmy konstrukcję naśladującą to jak nazwa zachowuje się w mowie. To po prostu Chillizet. Prosta, nowoczesna, pozbawiona apli forma znaku, a także tło w postaci barwnych visuali, sprawia, że nowe logo oddaje miejski, eklektyczny i energetyczny charakter radiostacji.
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski
- DTP i wizualizacje 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Grupa EUROZET
- Sektor:
- Media
- Dyrektor strategiczny:
- Mariusz Przybył
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Design:
- Wojtek Mierowski
- DTP i wizualizacje 3D:
- Jacek Stankiewicz
- Realizacja:
- 2017
- Klient:
- Grupa EUROZET
- Sektor:
- Media