BIG MILK – WBIJAJ DO GRY!
Promocja patyczkowa Big Milka jest równie kultowa, co sam lód. Marka jednak idzie z duchem czasu i zwraca się do młodych. A młodzi trzepaki już dawno zamienili na wirtualne światy, które w pandemicznej rzeczywistości stały się jedyną przestrzenią spotkań.
Dlatego Big Milk zmienia zasady gry i podbija stawkę. Fani patyków z szansą na darmowego loda obejdą się smakiem. Od teraz w promocji patykowej do wygrania są doładowania i akcesoria gamingowe oraz wyjazdy do Energylandii.
Na potrzeby przełomowej dla Big Milka kampanii zaprojektowaliśmy pełne easter eggów opakowania wraz z dedykowaną komunikacją. Zestaw wlepek nawiązujących do najbardziej popularnych gier komponuje się w pattern i skutecznie odróżnia opakowanie promocyjne od bazowego. Komunikacja na etykiecie w nienachalny i autentyczny sposób odnosi się do świata graczy. A instrukcja promocji jest prosta: wbijaj kody promocyjne na Messengerze i wbijaj do gry. GLHF!
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Brand Designer:
- Mateusz Piotrowski
- Copywriter:
- Agnieszka Staszczak
- Zdjęcia do case'u:
- Mateusz Piotrowski, Marta Musuła
- Koncepcja promocji:
- Gameset
- Realizacja:
- 2021
- Sektor:
- Jedzenie i napoje
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Brand Designer:
- Mateusz Piotrowski
- Copywriter:
- Agnieszka Staszczak
- Zdjęcia do case'u:
- Mateusz Piotrowski, Marta Musuła
- Koncepcja promocji:
- Gameset
- Realizacja:
- 2021
- Sektor:
- Jedzenie i napoje