BIG MILK – WBIJAJ DO GRY!

Promocja patyczkowa Big Milka jest równie kultowa, co sam lód. Marka jednak idzie z duchem czasu i zwraca się do młodych. A młodzi trzepaki już dawno zamienili na wirtualne światy, które w pandemicznej rzeczywistości stały się jedyną przestrzenią spotkań. 

Dlatego Big Milk zmienia zasady gry i podbija stawkę. Fani patyków z szansą na darmowego loda obejdą się smakiem. Od teraz w promocji patykowej do wygrania są doładowania i akcesoria gamingowe oraz wyjazdy do Energylandii.

Na potrzeby przełomowej dla Big Milka kampanii zaprojektowaliśmy pełne easter eggów opakowania wraz z dedykowaną komunikacją. Zestaw wlepek nawiązujących do najbardziej popularnych gier komponuje się w pattern i skutecznie odróżnia opakowanie promocyjne od bazowego. Komunikacja na etykiecie w nienachalny i autentyczny sposób odnosi się do świata graczy. A instrukcja promocji jest prosta: wbijaj kody promocyjne na Messengerze i wbijaj do gry. GLHF!

Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Project Manager:
Lucyna Zych
Brand Designer:
Mateusz Piotrowski
Copywriter:
Agnieszka Staszczak
Zdjęcia do case'u:
Mateusz Piotrowski, Marta Musuła
Koncepcja promocji:
Gameset
Realizacja:
2021
Sektor:
Jedzenie i napoje
Strategic Director:
Mariusz Przybył
Brand Consultant:
Katarzyna Stąpór
Project Manager:
Lucyna Zych
Brand Designer:
Mateusz Piotrowski
Copywriter:
Agnieszka Staszczak
Zdjęcia do case'u:
Mateusz Piotrowski, Marta Musuła
Koncepcja promocji:
Gameset
Realizacja:
2021
Sektor:
Jedzenie i napoje