BEESAFE
Czy jest jeszcze miejsce na nową markę w tak konkurencyjnej kategorii jak ubezpieczenia?
Na pewno nie taką, której jedynym wyróżnikiem byłaby komunikacja. Dlatego Beesafe to przede wszystkim solidny koncept produktowo-usługowy. Nowy podmiot w portfolio Vienna Insurance Group wyróżnia się inteligentnie zaprojektowanym user experience, rewolucyjnym kalkulatorem pozwalającym na błyskawiczne wyliczenie składki oraz elastycznym produktem, który odpowiada na nowe potrzeby klientów.
Dodatkowo, Beesafe nagradza ubezpieczonych przez cały okres obowiązywania polisy. Zrywając w ten sposób z niewygodną konwencją, w której kontakt z ubezpieczycielem odbywa się jedynie w nieprzyjemnej sytuacji zawarcia umowy oraz likwidacji szkody.
Innowacyjny, digitalowy charakter marki wymagał odważnej i wyrazistej egzekucji. System identyfikacji napędza czujna i dynamiczna cyber pszczoła. W logotypie występuje w wersji uproszczonej. W komunikacji nabiera głębi i pojawia się w bogatym towarzystwie atrybutów manifestujących benefity marki.
Skonstruowane na bazie plastra miodu layouty pozwalają na tworzenie powtarzalnej i wyróżniającej się komunikacji. System dopełnia zestaw dedykowanych ilustracji, ikon i ikonek, które wyrażają przewagi marki. A to wszystko w wyrazistej, wibrującej w RGB kolorystyce.
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór, Andrzej Rozen
- Brand Designer:
- Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Animacja:
- Norbert Mikołajczyk
- Klient:
- Vienna Insurance Group
- Realizacja:
- 2020
- Sektor:
- Ubezpieczenia
- Strategic Director:
- Mariusz Przybył
- Brand Consultant:
- Katarzyna Stąpór, Andrzej Rozen
- Brand Designer:
- Martyna Synkiewicz, Bogusław Gelba
- Project Manager:
- Lucyna Zych
- Animacja:
- Norbert Mikołajczyk
- Klient:
- Vienna Insurance Group
- Realizacja:
- 2020
- Sektor:
- Ubezpieczenia