APAP
SYTUACJA WYJŚCIOWA
Apap – absolutny lider leków przeciwbólowych, niestety mocno podstarzały, jeśli chodzi o wygląd opakowania...
WYZWANIE
Zmodernizować wygląd lidera tak, by odeprzeć atak nowych pod względem działania i wizerunku, wyspecjalizowanych konkurentów, a co najtrudniejsze: zachować kompetencje najbezpieczniejszego leku uniwersalnego w zgodzie z pozycjonowaniem: lekarz domowy/przyjaciel. Zmiana musiała objąć całą architekturę marki.
ROZWIĄZANIE
Nowy, odświeżony Apap, pozbawiony historycznych obciążeń w wyglądzie. Lek przeciwbólowy jak aplikacja (apka na iPada, smartfona), „klikasz” i uruchamiasz działanie leku likwidującego ból. Współczesne, „czyste” opakowanie zachowujące to, co najistotniejsze, ze „starego” Apapu i operujące współczesnym językiem komunikacji.
- Dyrektor strategiczny:
- Bartłomiej Brach, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Jarosław Jurga
- DTP, 3D:
- Sławek Barcz
- Klient:
- US Pharmacia
- Realizacja:
- 2013-2014
- Sektor:
- leki
- Dyrektor strategiczny:
- Bartłomiej Brach, Wojtek Mierowski
- Dyrektor kreatywny:
- Wojtek Mierowski
- Designer:
- Wojtek Mierowski, Sławek Barcz, Jarosław Jurga
- DTP, 3D:
- Sławek Barcz
- Klient:
- US Pharmacia
- Realizacja:
- 2013-2014
- Sektor:
- leki