Wojtek
Mierowski

PARTNER

25 lat w biznesie. Współtwórca bna/ (brand new attitude). Zajmuje się designem, brand designem i brand consultingiem, tworzeniem corporate identity i brand identity. Prowadzi prezentacje, debaty, wykłady, warsztaty i szkolenia z zakresu brandingu, współczesnych zjawisk kulturowych w kontekście brandingu, brand designu, identyfikacji wizualnej, wizerunku i tożsamości firm (m.in. ASP Kraków, Davos World Communication Forum)

Autor publikacji w mediach branżowych (Media i Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review). Nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski (latawiec). Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Epica, EDA), na świecie (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, Effie).

Członek jury konkursów branżowych: Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADCE Art Directors Club of Europe (Barcelona). Członek-założyciel Klubu Brand Design przy SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Jedyny designer wymieniony w „Who is who” Poland. Autor brandingu największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredit (Ukraina), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, Ekstraklasa, CULTURE.pl, NC+, Szczecin City, Warszawa Capital City, WP - Wirtualna Polska, O2.pl