Międzynarodowy sukces BNA

30 Apr 2014

Agencja brandingowa bna/ (dawniej Brand Nature Access), część Grupy DDB Warszawa, została nagrodzona na dwóch prestiżowych, międzynarodowych konkursach designu: Transform Awards 2014 oraz Rebrand 100.

W konkursie Transform Awards przyznano agencji aż dwie nagrody: złoto za rebranding mBanku(kategoria: Best corporate rebrand following a merger or acquisition) oraz brąz za Projekt Łódzkie (kategoria: Best visual identity from the public sector).

Jury konkursu Rebrand 100 także doceniło rebranding mBanku, przyznając mu wyróżnienie w kategorii Distinction. W tej samej kategorii znalazły się także rebrandingi takich marek jak: American Airlines (Futurebrand), T-Mobile (Interbrand) czy Stanley (Lippincott).

Transform Awards nagradza najlepsze europejskie rebrandingi. Konkurs dotyczy rebrandingów, repozycjonowania i transformacji marek. Zgłoszenia oceniane są przez panel doświadczonych praktyków, designerów i dziennikarzy.

REBRAND 100 to najbardziej prestiżowy i rozpoznawalny międzynarodowy konkurs oceniający projekty repozycjonujące markę. Raz do roku międzynarodowe jury składające się z ludzi biznesu, designerów i managerów największych firm ocenia najbardziej efektywne transformacje marek na świecie. Agencja bna/ w konkursie REBRAND 100 została nagrodzona już dwukrotnie: za projekt identyfikacji wizualnej marki Empik (pierwszy w historii polski projekt nagrodzony na REBRAND 100) oraz za identyfikację wizualną dla marki RESERVED.