mBank dla młodych

MBANK DLA MŁODYCH

10 Aug 2016

Kampania mBanku promująca produkty finansowe dla młodych, została wypracowana na podstawie Designlabu przeprowadzonego przez naszą agencję.

CZYTAJ →
Silna marka, czyli traktat o dobrej robocie

SILNA MARKA, CZYLI TRAKTAT O DOBREJ ROBOCIE

Mariusz Przybył

09 Jun 2016

Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości: konkretna misja, śmiała wizja i odważna, oryginalna strategia. Prawdziwa marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i zrozumienia - empatii i sympatii do klientów.

CZYTAJ →
BRANDINGOWE PODSUMOWANIE ROKU 2015

BRANDINGOWE PODSUMOWANIE ROKU 2015

Andrzej Rozen

05 Jan 2016

Nasze podsumowanie to subiektywne zestawienie zeszłorocznych prac, nie wszystkich i niekoniecznie najlepszych, które z jakiegoś powodu zasługują na uwagę, prowokują do myślenia, rzucają światło na jakiś istotny element naszej pracy, czy obrazują kierunek zmian w branży.

CZYTAJ →
BNA WYGRYWA GRAND PRIX EFFIE AWARDS 2015!

BNA WYGRYWA GRAND PRIX EFFIE AWARDS 2015!

14 Oct 2015

Podczas Gali Effie Awards 2015, branża reklamowa uhonorowała najbardziej efektywne kampanie komunikacji marketingowej 2014 r. Najważniejsze wyróżnienie gali – Grand Prix otrzymały: BNA, Scholz & Friends, ZenithOptimedia Group, za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE przygotowaną dla Wirtualnej Polski.

CZYTAJ →
BNA wygrywa Transform Awards 2015!

BNA WYGRYWA TRANSFORM AWARDS 2015!

Andrzej Rozen

23 Apr 2015

Grupa Wirtualna Polska wraz z BNA zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector”.

CZYTAJ →
Morfologia brandu Część 3. Efekty (prawidłowego) brandingu

MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 3. EFEKTY (PRAWIDŁOWEGO) BRANDINGU

Wojtek Mierowski

12 Mar 2015

Prawidłowe i dogłębne rozumienie marki pozwala sprecyzować jej istotę, wyostrzyć jej opis, odnaleźć oryginalność i wyjątkowość, uczynić ją czymś, co nie ma substytutów. Przekucie istoty marki w zwarte i porywające brand story pozwala ją nie tylko zrozumieć, ale ujrzeć i poczuć.

CZYTAJ →
Morfologia brandu Część 2. Poziomy rozumienia brandingu

MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 2. POZIOMY ROZUMIENIA BRANDINGU

Andrzej Rozen

27 Feb 2015

Definicji brandingu jest wiele. Przyjęcie każdej z nich ma przełożenie na konkretne decyzje biznesowe. Tym razem przyjrzymy się, jaki horyzont myślenia, działania i zmiany wyznaczają różne definicje brandingu.

CZYTAJ →
Morfologia brandu Część 1. Co to jest branding?

MORFOLOGIA BRANDU CZĘŚĆ 1. CO TO JEST BRANDING?

Wojtek Mierowski

17 Feb 2015

Wbrew często powtarzanej opinii, branding jest czymś więcej niż logo. To nie sposób na sprzedawanie towarów konsumentom, ale na budowanie relacji z ludźmi. Dziś to ludzie tworzą swoje własne światy, a marki, jeżeli chcą zaistnieć, muszą dawać prawdziwy powód by stawać się ich częścią.

CZYTAJ →
Jingle brands! Jingle brands!

JINGLE BRANDS! JINGLE BRANDS!

Andrzej Rozen

05 Jan 2015

„Dzwonią dzwonki u sań, Aleksander Siergiejewicz przechadza się…” chciałoby się powiedzieć za Bułatem Okudżawą. Święta i rok 2014 za nami. Czy był to znaczący rok w kontekście działań brandingowych i co ważniejsze rozumienia brandingu? Niestety nie, szczególnie w Polsce – nie.

CZYTAJ →
Branding na nowy rok

BRANDING NA NOWY ROK

Wojtek Mierowski

31 Dec 2014

Koniec grudnia to zwykle czas refleksji, podsumowań i postanowień na nowy rok – tych osobistych, ale także tych zawodowych. Dla prezesów, właścicieli marek, marketerów to często okres trudnych decyzji. Jedną z nich jest decyzja o (re)brandingu.

CZYTAJ →
Marketingowa 11: Wszyscy robimy w kulturze

MARKETINGOWA 11: WSZYSCY ROBIMY W KULTURZE

Wojtek Mierowski

16 Dec 2014

Wojtek Mierowski: Tak naprawdę wszyscy (Ci, którzy pracują z markami) robimy w kulturze, a tylko branding oferuje skuteczne narzędzia analityczne i systemowe pozwalające tworzyć efektywnie działające marki.

CZYTAJ →
5 błędów brandingu po polsku

5 BŁĘDÓW BRANDINGU PO POLSKU

Mariusz Przybył

08 Dec 2014

Zarządzanie marką traktujemy w sposób niedojrzały – po macoszemu i z nonszalancją. Dopóki się to nie zmieni, nie doczekamy się w Polsce prawdziwych globalnych marek.

CZYTAJ →
Design dla lepszej demokracji

DESIGN DLA LEPSZEJ DEMOKRACJI

Andrzej Rozen

04 Dec 2014

Niska frekwencja, rekordowa ilość nieważnych głosów i 1,5 tysiąca protestów wyborczych. To bilans zakończonych wyborów samorządowych. Jedni załamują ręce, inni oskarżają rządzących o machinacje. A my zastanawiamy się jak design może pomóc budować lepszą demokrację.

CZYTAJ →
Spring into Polska

SPRING INTO POLSKA

Wojtek Mierowski

24 Oct 2014

Kilka lat temu Krajowa Izba Gospodarcza poprosiła Wally'ego Ollinsa – światowej sławy eksperta w dziedzinie brandingu – by opracował markę Polski, która w mądry i atrakcyjny sposób oddałaby charakter Polaków. To podczas tego spotkania po raz pierwszy usłyszeliśmy o idei „Creative Tension” (Twórcze Napięcie).

CZYTAJ →
Wirtualna Polska Świata

WIRTUALNA POLSKA ŚWIATA

Wojtek Mierowski

01 Sep 2014

Ogromny potencjał, nowy dynamiczny właściciel, wielkie wyzwanie. Totalny rebranding i rewolucyjne logo.

CZYTAJ →
Międzynarodowy sukces BNA

MIĘDZYNARODOWY SUKCES BNA

30 Apr 2014

Agencja brandingowa bna/ (dawniej Brand Nature Access), część Grupy DDB Warszawa, została nagrodzona na dwóch prestiżowych, międzynarodowych konkursach designu: Transform Awards 2014 oraz Rebrand 100.

CZYTAJ →
Communication on top in Davos

COMMUNICATION ON TOP IN DAVOS

01 Jun 2013

Wojtek Mierowski, Creative Director and Partner at bna/ – speaker (lecture on branding) and participant in the debate “Images vs. words” with dr. Alfred Koblinger, CEO at BBDO Holding (Austria)

CZYTAJ →